محدودیتهای جدید برای زنان: ممنوعیت ورود به سالن برگزاری والیبال

شنبه, 24ام خرداد, 1393
اندازه قلم متن

vollyball

سایت ملیون ایران: جمهوری اسلامی رژیمی زن ستیز است. اینکه افرادی چون روحانی یا خاتمی مانند احمدی نژاد افراطی نیستند دلیل آن نمیشود که آنها مدافع حقوق زنان باشند. سران این رژیم هر کجا که کم می آورند از حقوق زنان مایه میگذارند. ممانعت از ورود زنان به سالن برگزاری دیدار والیبال ایران و برزیل که حتی در دوران احمدی نژاد نبود، امروز عملی شده است.

مسئولان از ورود زنان ورزش دوست که قصد داشتند دیدار تیم های ملی والیبال ایران و برزیل را در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی و از نزدیک به نظاره بنشینند، جلوگیری کردند.

به گزارش هرانا، دیدار تیم های ملی والیبال ایران و برزیل در جریان لیگ جهانی والیبال در حالی امشب در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار و با پیروزی تیم ملی ایران پایان یافت که بار دیگر از ورود زنان به این ورزشگاه ممانعت به عمل آوردند.
تعدادی از زنان ایرانی علاقه مند به ورزش که تعداد ایشان حدود ۱۰۰ تن اعلام شده است، از پیش از آغاز این مسابقه، در محل سالن ۱۲ هزار نفری آزادی حاضر شدند اما به خاطر ممانعت مسئولان برگزار کننده این دیدار، موفق به ورود به سالن مذکور نشدند.

این در حالیست که زنان برزیلی، بدون هیچ ممانعتی به داخل ورزشگاه رفته و مسابقه تیمشان در مقابل ایران را از نزدیک مشاهده کردند.

گفتنی ست که فدراسیون جهانی والیبال حضور زنان در سالن مسابقات را یکی از شرایط میزبانی این مسابقات اعلام کرده است.

توضیح: عکس مربوط به مسابقه ایران و برزیل در برزیل است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.