بی خبری مطلق از وضعیت وحید رنجبر فعال دانشجویی دربند

پنجشنبه, 9ام مرداد, 1393
اندازه قلم متن

sistanobalochestanuniversity

به گزارش دانشجو نیوز، با وجود گذشت ۱۴ روز از دستگیری وحید رنجبر، عضو ارشد شورای صنفی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان، هیچ خبری از وضعیت بازداشت این فعال دانشجویی در دسترس نیست و پیگیری های انجام شده برای یافتن محل دقیق بازداشت وی بی نتیجه مانده است به طوری که تا کنون اجازه هیچگونه ملاقات یا برقراری تماس تلفنی به این دانشجوی ممتاز رشته تاریخ داده نشده است.

اگرچه از محل نگهداری وی خبری در دسترس نیست اما گمان میرود وی به بازداشتگاه اداره اطلاعات زاهدان که مملو از افراد خطرناک وابسته به گروهکهای تروریستی و تکفیری است منتقل شده است.

وحید رنجبر که پس از انجام یک هفته بازجویی روزانه، سرانجام در روز ۲۳ تیرماه ۹۳ توسط اداره اطلاعات شهرستان زاهدان بازداشت شده است بشدت از بیماری زخم معده رنج میبرد و طبق گزارش ها وی پیش از بازداشت، در مدت بازجویی ها دچار خونریزی شدید معده شده و نسبت به سلامتی این دانشجو نگرانی های فراوانی وجود دارد.

گفتنی است طی سال جاری با هماهنگی برخی مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان، تعدادی از اساتید و بسیاری از فعالین دانشجویی این دانشگاه در سکوت مطلق خبری به اداره اطلاعات زاهدان احضار شده و تحت بازجویی قرار گرفته اند.

شایان ذکر است برخی فعالین سابق دانشجویی این دانشگاه معتقدند حجم فشارهای امنیتی فعلی وارده به این دانشگاه، بسیار گسترده تر از دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.