مرگ پرابهام یک زندانی معترض در سلولهای انفرادی زندان رجایی شهر

شنبه, 8ام شهریور, 1393
اندازه قلم متن

zaendani rajai shahr marg marmooz

به گفته نگهبانان زندان رجایی شهر کرج، پیکر بهرام تصویری خیابانی از زندانیانی محکوم به اعدام این زندان، امروز ظهر در سلول انفرادی پیدا شد.

به گزارش هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پیکر بهرام تصویری خیابانی از زندانیان عادی محکوم به اعدام در زندان رجایی شهر کرج که پیش‌تر در سال ۸۹ این خبرگزاری، گزارش تجاوز زندانبانان به او در زندان را منتشر کرده بود (گزارش سال را ۸۹ را اینجا ببینید) و همینطور ویدیویی شهادت او در رابطه با این تجاوز و بدرفتاری (ویدیوی او را ببینید) را ظهر امروز مورخ شش شهریور ماه در سلولهای انفرادی بند ۵ زندان رجایی شهر کرج پیدا شد.

آقای تصویری دست کم از سال ۸۸ جزو زندانیانی بوده که به دلیل اعتراض و همینطور شکایت از کادر اجرایی زندان بخصوص در بحث تجاوز و شکنجه، همواره در معرض تنش و برخورد با زندانبانان این زندان قرار داشته و مدت زیادی از ایام حضور خود در زندان‌ها را به دلیل اعمال رفتارهای سلیقه‌ای زندانبانان این زندان ناچاراً در سلولهای انفرادی و در شرایط روحی و جسمی نامناسبی در این زندان سپری کرده بود. از دلیل حضور آقای تصویری و چگونگی مرگ او اطلاعی در دست نیست.

ویدیوی شهادت آقای بهرام تصویری بعنوان یک قربانی در زندان رجایی شهر کرج که پیشتر توسط هرانا منتشر شده بود را در ذیل ببینید


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.