رئیس دیوان عدالت اداری: پرده‌ها کنار برود خیلی وضع‌مان خراب است

سه شنبه, 11ام شهریور, 1393
اندازه قلم متن

محمد جعفر منتظری٬ رئیس دیوان عدالت اداری گفته «اگر بخواهیم کنکاش کنیم و پرده‌ها را کنار بزنیم خیلی وضعمان خراب است و از معارف و حقایق اسلامی فاصله داریم.»

به گزارش دیگربان به نقل از نسیم، آقای منتظری در جلسه روز دوشنبه ۱۰ شهریور هیات عمومی دیوان عدالت اداری این مطلب را در واکنش به افزایش «نیرنگ» و «تقلب» در ایران برای «ثروت‌اندوزی» بیان کرده است.

وی گفته «متاسفانه سر تا پای بازار کسب و کارمان نیز تقلب و نیرنگ شده است و فقط دنبال این هستیم آمپر ثروتمان بالا برود.»

منتظری افزوده «عده‌ای آنچنان از خدا بی‌خبر و دنبال زر و زیور دنیا هستند که اتومبیل‌های چند میلیارد تومانی وارد می‌کنند و سرمایه کشور به دامن غربی‌ها می‌ریزند.»

وی اضافه کرده «واقعا انسان تاسف می‌خورد در نظام جمهوری اسلامی آن هم در شرایطی که برای گرفتن پول نفت خود و وارد کردن آن به کشور دچار مشکل هستیم» اتومبیل وارد می‌کنند.

منتظری گفته «این حرف‌ها را که برای مردم غرب، شرق، چین و ژاپن نمی‌زنیم بلکه این حرف‌ها را برای خودمان که داعیه تبعیت از قرآن، روایات و اهل بیت عصمت و طهارت را داریم می‌زنیم.»

اظهارات انتقادی این مقام قضایی در شرایطی مطرح می‌شود که گروه قابل توجهی از روحانیون حاکم بر ایران باور دیگری داشته و جمهوری اسلامی را یکی از کارآمد‌ترین و پاک‌ترین نظام‌ها می‌دانند.

این دسته از روحانیون هم‌چون علی خامنه‌ای بسیاری از ناهنجاری‌ها و مشکلات جامعه ایران را ناشی از تلاش‌های «دشمنان» جمهوری اسلامی معرفی می‌کنند.

آنها در سه سال گذشته همچنین به شدت نگران تغییر سبک زندگی مردم بوده و می‌گویند مهمترین قربانی این تغییرات دین و احکام دینی است.

افزایش واردات خودرو‌های لوکس یکی از مسائلی است که روحانیون آن را نشانه تغییر سبک زندگی مردم می‌دانند.

عزیز اکبریان٬ نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفته که سال گذشته معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان خودرو از فرانسه، آلمان، ژاپن و کره وارد ایران شده است.

از: پیک ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.