علی سلان‌پور بصورت اورژانس به بیمارستان منتقل شد

سه شنبه, 4ام آذر, 1393
اندازه قلم متن

ali salan pour

علی سلان‌پور که پیش‌تر به دستور قاضی ناظر بر امور زندانیان سیاسی از درمانش در مراکز درمانی خارج از زندان ممانعت شده بود در پی بهرانی شدن وضعیت جسمی بصورت اورژانسی به بیمارستان منتقل شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، علی سلان‌پور زندانی سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج، حدود دوهفته پیش به دستور خدابخشی (قاضی ناظر بر امور زندانیان سیاسی) بدون تکمیل درمان، از بیمارستان شهدای تجریش به زندان عودت شد.

یکی از همبندیان وی به گزارشگر هرانا گفت: «علی سلان‌پور روز چهارشنبه که با تحمل درد برای ملاقات با خانواده به سالن ملاقات رفته بود، ناگهان زمین خورد و بالاجبار در این چند روز از شدت درد بصورت سینه خیز حرکت می‌کرد. تا اینکه امروز صبح (دوشنبه ۳ آذر ماه) به علت وخامت شدید حالش که نیمه فلج شده توسط برانکار به کمک همبندیان به بهداری زندان انتقال یافته و تصمیم به اعزام او گرفته شد. در ‌‌‌نهایت ساعت ۱ بعد از ظهر با انتقال وی بصورت اورژانس به بیمارستان هزار تختخوابی امام خمینی موافقت به عمل آمد.»

علی سلان‌پور در تاریخ ۲۸ آذر ماه ۱۳۸۹ بازداشت و در دادگاه انقلاب به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی از طریق هواداری از گروهک منافقین (مجاهدین خلق)» به ۵ سال زندان محکوم شد هم اکنون در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج بسر می‌برد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.