یورش به سلول، توهین و تخریب وسایل شخصی معلم بازنشسته زندانی

چهارشنبه, 12ام آذر, 1393
اندازه قلم متن

mohammadaminagushi

بنا به گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» یورش وحشیانه و توهین آمیز به سلول زندانی سیاسی محمد امین آگوشی و تخریب وسایل شخصی وی.
روز سه شنبه ۱۱ آذرماه حوالی ساعت ۹:۳۰ فردی بنام غدیر یکی از پاسداران بازرسی زندان مرکزی زاهدان به همراه پاسداربندهای بند ۶ به سلول زندانی سیاسی محمدامین آگوشی یورش بردند و تمام وسایل شخصی وی را تخریب نمودند. آنها حتی لباسهای این زندانی سیاسی را پاره کرده و بطرزی تحقیرآمیز وی را بازرسی بدنی نمودند که با مقاومت و اعتراضات شدید این معلم زندانی روبرو شدند.این برخوردهای غیرانسانی و توهین آمیز با زندانی سیاسی محمد امین آگوشی موجی از اعتراضات توسط سایر زندانیان در این بند را به همراه داشت.

پاسدار غدیر یکی از عوامل اصلی ورود و پخش مواد مخدر در زندان مرکزی زاهدان است .این فرد رفتاری وحشیانه و کینه توزانه با زندانیان بخصوص زندانیان سیاسی در زندان مرکزی زاهدان دارد.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران یورش به سلول زندانی سیاسی محمدامین اگوشی، تخریب وسایل شخصی او و برخورد توهین آمیز با وی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عاجل برای پایان دادن به برخوردهای وحشیانه و غیرانسانی علیه زندانیان توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در زندانها است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۱ آذر۱۳۹۳ برابر با۲ دسامبر۲۰۱۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.