آب ۸ منطقه تهران آلوده است

پنجشنبه, 13ام آذر, 1393
اندازه قلم متن

aludegi-khazar

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به نمونه برداری از مناطق مختلف تهران در شهریور ماه سال جاری گفت: بر اساس این گزارش در ۸ منطقه تهران آب آلوده بوده است.

به گزارش ایسنا رحمت الله حافظی با اشاره به حضورش در یازدهمین اجلاس شورای عالی استان ها به دعوت مهدی چمران برای امضای تفاهم نامه ای میان شورای عالی استان ها و وزارت بهداشت گفت:اسناد آلودگی آب تهران را برای یکی از سازمان های نظارتی ارسال کردم و امروز نیز در جلسه بسیج جامعه پزشکی که با وزیر بهداشت داشتیم صحبت کردم و قرار شد در جلسه حضوری این اسناد را تقدیم وزیر کنم.

حافظی در خصوص زمان انتشار اسناد آلودگی آب تهران گفت: وزیر بهداشت باید این اسناد را منتشر کند. البته ایجاد آرامش و دادن اطمینان خاطر به مردم از وظایف وزیر بهداشت است. ولی شورا نیز به استناد ماده ۱۰۰ و ۱۰۳ قانون اساسی باید وظیف نظارتی خود را اجرا کند.

او گفت: نظر اصلی را مسئولین اجرایی آب و فاضلاب باید اعلام کنند که مدعی هستند در بیش از ۴۰ نقطه رصد و پایش نیترات آب را انجام می دهند و امیدوارم ادعایی که مسئولین اداره کل آب و فاضلاب استان تهران می کنند صحت داشته باشد. چرا که قبلا یکبار در شهریور ماه اعلام شد که آب آلودگی دارد و بعدا تکذیب کردند. در حال حاضر نیز اعلام می کنند که آب شهر تهران سالم است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.