اسلام بدون واسطه خامنه‌ای چنین اسلامی است

سه شنبه, 7ام بهمن, 1393
اندازه قلم متن

سید علی خامنه ای برای تلطیف فضای ضد اسلامی به وجود آمده در غرب٬ خطاب به جوانان غربی می نویسد:

در واکنش به پیش داوری ها و تبلیغات منفی٬ سعی کنید شناختی مستقیم و بی واسطه از این دین به دست آورید… اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اول بشناسید…

ما برای کمک به جوانان غربی که دسترسی به منابع اولیه اسلامی ندارند به گوشه ای از اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای که با چشم خود دیده و با گوشت و پوست خود آن را احساس کرده ایم اشاره می کنیم:

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن سران اسیر حکومت پیشین را «بدون محاکمه» و بدون داشتن امکان دفاع از خود تیرباران می کند.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن منطقه ی روسپیان پایتخت را که عده ای زن بیچاره و از همه جا رانده هستند به آتش می کشد و برخی از آنان را که حاضر به ترک محل نیستند جزغاله می کند.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن عده ای از مخالفین سیزده چهارده ساله را٬ حتی بدون این که نام و نشان شان مشخص باشد٬ اعدام می کند.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن دختران باکره را برای این که به صورت شرعی اعدام شوند به عقد زندان بانان در می آورد و آن ها را مورد تجاوز قرار می دهد.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن عده ی زیادی زندانی سیاسی را که حتی دوره ی محکومیت برخی از آنان تمام شده٬ بعد از طرح سه سوال اعدام می کند و آن ها را درگورهای دسته جمعی بی نام و نشان دفن می کند.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که جوخه های مرگ را به کشورهای خارجی می فرستد و ده ها مخالف سیاسی از طیف های مختلف را در وسط خیابان به گلوله می بندد یا در مغازه ی آن ها بمب کار می گذارد یا آن ها را در خانه ی خودشان مثله می کند. شفیق٬ اویسی٬ بختیار٬ محمدی٬ کشته شدگان میکونوس٬ رجوی٬ فاضلی٬ فرخزاد٬ و عده ی زیاد دیگری جزو این کشته شدگان هستند.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن نویسنده ی کتابی را که حتی کتاب اش خوانده نشده به اعدام انقلابی محکوم می کند و نویسنده ی خارجی آن٬ سال ها در کشور خودش تحت الحفظ زندگی می کند.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن نزدیک به هشتاد نویسنده و اهل فرهنگ و سیاست ایرانی به دست عوامل اطلاعات حکومت به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رسند. همین طور تعداد زیادی زن و مرد را که به نظر آدمکشان حکومت٬ اسلام مورد نظر آقای خامنه ای را به خطر انداخته اند.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در زندان های آن حتی یاران و سرسپردگان حکومت٬ به شدت شکنجه می شوند و به زشت ترین کارها اعتراف می کنند. فیلم های شکنجه جهت آگاهی جوانان غربی موجود است.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که به ضرب و زور بر سر زنان و دختران حجاب می کشد و آنان را وادار به پوشیدن روپوش یا چادر می کند.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن حتی دختر بچه های مدرسه ای در داخل مدرسه و کلاس درس که تنها دختران حضور دارند ناچار به روسری و مقنعه سر کردن هستند.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن دانشمندترین و هنرمندترین و مدیر و مدبرترین زنان نیز حقوق اجتماعی شان نصف حقوق مردان است.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن آرایش موی پسران٬ نوع پوشش آن ها٬ نوع نوشیدنی ها و خوردنی ها٬ نوع موسیقی و فیلم همه و همه توسط حکومت تعیین می شود.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن هیچ مجله و روزنامه و کتابی بدون بررسی قبلی و حذف و سانسور اجازه ی انتشار ندارد. بعضی از این کتاب ها هم کلا خمیر می شوند.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن تعداد بسیار زیادی روزنامه به بهانه های مختلف تعطیل شده و زندگی روزنامه نگاران را مختل کرده است.

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که در آن یک روزنامه به خاطر این که از قول هنرپیشه ای بین المللی نقل قول کرده است که «من شارلی هستم» تعطیل شده و مردم مسلمان انقلابی تقاضای تغییر نام مسوول آن را کرده اند!

– اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای اسلامی است که تا اتفاقی در یکی از کشورهای غربی می افتد که مورد پسند حکومت نیست٬ اراذل و اوباش حکومتی به سفارت خانه آن کشور حمله می برند و با چماق و سنگ به تخریب آن می پردازند…

سیاهه ی آن چه اسلام مورد نظر سید علی خامنه ای انجام می دهد و ما می توانیم بی واسطه و مستقیم به شما جوانان عزیز غربی با فکت و مدرک نشان دهیم بسیار بیش از این هاست که در این مطلب کوتاه نمی گنجد. فقط به گفتن این نکته بسنده می کنیم که برخی از نویسندگان مخالف و منتقد که در خارج از ایران زندگی می کنند٬ به مانند هیات تحریریه شارلی ابدو دائما با خطر ترور رو به رو هستند. همین یک نمونه برای آشنا شدن با چهره ی واقعی اسلام مورد نظر خامنه ای کافی است… اگر هم به دنبال کتاب ها و منابع و مآخذ دست اول اسلام مورد نظر سید علی هستید به ترجمه ی کتاب های مفاتیح الجنان٬ حلیه المتقین٬ حق الیقین٬ و در بر گیرنده ی همه ی این ها یعنی بحارالانوار٬ و بخصوص رساله های آیات عظام مراجعه کنید.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.