تصاویری از اقدام به خودکشی یک کارگر پیمانی در بوشهر برای بازگشت به کار!

سه شنبه, 7ام بهمن, 1393
اندازه قلم متن

یک کارگر پیمانکار لایروبی کانال های شهری بوشهر، پس از اخراج، با بالا رفتن از ساختمان مدیریت پسماند این شهر و تهدید به خودکشی، خواهان بازگشت به کار شد.

بنا بر اطلاع «کمپین صلح فعالان در تبعید»، عدم تمدید قرارداد و اعلام عدم نیاز این کارگر توسط «پیمانکار لایروبی کانال های شهری بوشهر» که ماهانه قرارداد کارگران خود را تمدید می کند، و فشارهای اقتصادی موجب این واکنش شدید کارگر مذکور شد.

بنا بر گزارش منابع محلی از بوشهر، کارگر مذکور پیش از ظهر روز یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ از طریق ورود به ساختمان مدیریت پسماند در چهار راه ولیعصر، مقابل پمپ بنزین مرکز شهر، روی پشت بام آن حاضر شده و اظهار داشت: به دلیل اخراج، قصد خودکشی دارد.

وب سایت خلیج فارس، با انتشار تصاویری، توضیح داد که با گذشت ۲۰ دقیقه از حضور این فرد بر بالای ساختمان چهار طبقه، برخی مسئولان حاضر در صحنه از طریق گفتگو با این جوان، وی را به انصراف از خودکشی مجاب کردند.

پیشتر و دقایقی قبل نیروهای پلیس و آتش نشانی در محل حاضر شده بودند.

به دنبال توافق به انصراف از خودکشی، برخی عوامل حاضر در صحنه توانستند در پشت بام حاضر شده و کارگر شهرداری را به اتاق مدیرعامل سازمان پسماند منتقل نمایند که با ابراز خوشنودی جمعیت رهگذری که با این اقدام در محل تجمع کرده بودند، مواجه بود.

بازگشت به کار تنها شرط این جوان بوده است.

تصاویر زیر توسط وب سایت خلیج فارس منتشر شده است:

khodkoshi 1

khodkoshi 2


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.