امام جمعه شیراز: پرداختن به موسیقی اندازه‌ای دارد!

چهارشنبه, 8ام بهمن, 1393
اندازه قلم متن

musighi

به گزارش ایلنا، اسدالله ایمانی، شامگاه شنبه، ۴ بهمن ماه، در هشتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس اظهار داشت: آرامستان تاریخی دارالسلام یک مسئله اساسی و مهم و تاریخ مدون استان فارس است که تاریخ آن به سال ۲۴ هجری و بیش از هزار و ۳۰۰ سال باز می‌گردد که تا امروز سرقت‌های فراوان از این مجموعه تاریخی انجام شده است.

آیت الله ایمانی با اشاره به برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهر شیراز گفت: متاسفانه در بخش فرهنگی شهر شیراز در افق نامشخصی فعالیت می‌کنیم به طوری که عنوان شیراز از سومین حرم اهل بیت با دهکده موسیقی در ایران در حال جابجایی است.

وی گفت: ما مخالف برگزاری کنسرت و موسیقی در استان فارس نیستیم اما پرداختن به این موضوع اندازه‌ای دارد و نباید به ماهیت شهر شیراز لطمه وارد کند رکن و الزام اصلی شهر شیراز، پرداختن به فعالیت‌های دینی و برقراری فضای دینی و مذهبی است که باید از نگاه کار‌شناسی بررسی شود.

ایمانی با اشاره به حادثه اخیر در یکی از جلسات استان گفت: در یک جلسه‌ای یکی از پاسداران استان، مطلب مورد تایید مومنین درباره شخصیتی که تبری خود را از سران فتنه اعلام نکرده، اعلام موضع می‌کند که بدنه وزارت کشور در استان در این زمینه عکس العمل تندی از خود نشان داده و جلسه را بر هم می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه سپاه جایگاه بسیار رفیعی در کشور دارد و در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال احاطه بر ملت و کشور ما هستند، هرگونه تضعیف و شکستن حرمت سپاه، خیانت به خون شهدا، دلاوری‌های رزمندگان و مردم است، تصریح کرد: نمی‌خواهیم دو مجموعه مهم در استان در مقابل یکدیگر قرار گیرند. لذا معتقدیم باید سرچشمه معضل را گرفت که هرگونه مسامحه در این زمینه مشکلات زیادتری را برای استان ایجاد می‌کند.

امام جمعه شیراز گفت: مدیریت ارشد استان فارس، باید مسئله پیش آمده در استان را هرچه سریع‌تر خاتمه دهد. زیرا عده‌ای در کمین سوءاستفاده از این فضا هستند.
منبع: آسمان دیلی نیوز


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.