انتقال یک زندانی به سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج

دوشنبه, 20ام بهمن, 1393
اندازه قلم متن

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» یکی از زندانیان بند ۴ زندان گوهردشت کرج به سلول انفرادی منتقل گردید.

روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه زندانی شهرام پور منصوری به منظور پیگیری درمانش به زندانبانان ولی فقیه مراجعه نمود اما زندانبانان ولی فقیه بجای گوش فرا دادن به حرفهای این زندانی و درمان وی، او را به سلولهای انفرادی منتقل نمودند.

در حال حاضر زندانیان سیاسی افشین بایمانی و ارژنگ داودی در سلولهای انفرادی شکنجه گاه وزارت اطلاعات زندان گوهردشت کرج بسر می برند.

زندانی شهرام پورمنصوری ۱۴ سال پیش برای فرار از جهنم ولی فقیه و پناه بردن به جهان آزاد سعی در به کنترل در آوردن هواپیمایی بود که در آن قرار داشت اما توسط پاسداران ولی فقیه دستگیر و از آن زمان تاکنون همچنان در زندان بدون درمان و در شرایط قرون وسطایی نگهداری می شود. زندانبان ولی فقیه به این هم اکتفا نمی کنند بلکه هر از چند گاهی او را به سلول انفرادی منتقل می کنند و مورد اذیت و آزار و شکنجه های روحی و جسمی قرار می دهند.

در ایامی که آخوندها انقلاب مردم ایران را ربوده و آن را دهه فجر می نامند با اعدام ، انتقال به سلولهای انفرادی و شکنجه زندانیان سیاسی و جوانان ایران آن را جشن می گیرند در حالیکه مردم ایران آن را دهه زجر می نامند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،انتقال این زندانی به سلول انفرادی تنها به دلیل پیگیری مسئله درمانش را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر برای پایان دادن به اعدام ، شکنجه و جنایت علیه بشریت در ایران خواهان انتقال پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای پدر خوانده داعش به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۰ بهمن ۹۳ برابر با۹ فوریه ۲۰۱۵


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.