شعارهای اعتراضی مردم اهواز خطاب به نیروهای نظامی+ تصاویر

یکشنبه, 26ام بهمن, 1393
اندازه قلم متن

نیروی انتظامی اهواز، با مسدود کردن پل نادری این شهر مانع از عبور مردم معترض از این پل شده است.

تصاویر و ویدئوهای ارسالی به «کمپین صلح فعالان در تبعید»، حاکی از ایجاد تشنج در تجمع مسالمت آمیز توسط مردم اهواز و شعار مردم بر علیه این رفتار نیروی انتظامی است. معترضان با سر دادن شعارهای «نیروی انتظامی، تو هم خودت تو خاکی» یا «برادر نظامی، حمایت، حمایت»، اعتراض مسالمت آمیز خود را به رفتار نیروی انتظامی اعلام می کنند.

ahwaz01 ahwaz02 ahwaz03 ahwaz04 ahwaz05 ahwaz06 ahwaz07 ahwaz08 ahwaz09 ahwaz10 ahwaz11 ahwaz12 ahwaz13 ahwaz14 ahwaz15 ahwaz16 ahwaz17 ahwaz18 ahwaz19 ahwaz20 ahwaz21 ahwaz22 ahwaz23 havaye-pak

استاندار خوزستان تهدید کرد

عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان در نشست خبری که امروز در استانداری داشته، اعلام کرده است: «تجمع هایی که در اعتراض به گردوخاک در روزهای قبل صورت گرفته و همچنین تجمعی که امروز مقابل درب استانداری انجام شده، غیرقانونی و بدون مجوز رسمی بوده است.»

او ادامه داد: «از نظر من حتی اگر تجمع از سوی یک تشکل یا حتی نهاد مردمی باشد و مجوز نداشته باشد، رسمی نیست و تبعات آن متوجه تجمع‌کنندگان خواهد شد.»
استاندار خوزستان با بیان اینکه در این تجمعات مردمی ۹۰ درصد مردم هستند و تعدادی افراد لابه‌لای آن‌ها دیده می‌شوند که با هو کشیدن افکار عمومی را تخریب می‌کنند که اگر کسی بخواهد از این قضیه بهره‌برداری کند باید بگویم که ما با پدران خود هم تعارف نداریم.
و ادامه داد: «بهره‌برداری از مخازن مشترک نفتی مستلزم خشک کردن هورالعظیم است. در این قضیه بحث استفاده از مخازن مشترک نفت و خشک شدن تالاب هورالعظیم نقش دارد که برای بهره‌برداری از این مخازن نفتی باید آب تالاب خشک می‌شد.»

تصاویر منتشر شده در وب سایت خوزنیوز:

ahwaz30 ahwaz31 ahwaz32

چهارمین ویدئوی تجمع این روز را از اینجا ببینید.

پنجمین ویدئوی تجمع این روز را از اینجا ببینید.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.