پیشنهاد کاربران سایت ملیون ایران به دولتهای گوناگون در جمهوری اسلامی

جمعه, 8ام اسفند, 1393
اندازه قلم متن

emam-jome

سایت ملیون ایران: در خبر قبلی به این معضل که تکلیف مردم ایران و سیاستمداران خارجی با ۵ یا ۶ دولتی که در ایران بر سر کارند روشن نیست، پرداختیم. اکنون بخاطر گفته های خطیب نماز جمعه تهران آقای کاظم صدیقی پیشنهادی بنظرمان میرسد که برای اطلاع عموم در اینجا درج میشود.

پیشنهاد: از آنجا که بنظر میرسد دولتی مرکب از امامان جمعه در سیاست گذاری بیش از دولت روحانی و دولت های دیگر توانائی نشان میدهد و با در نظر گرفتن اینکه تمامی امامان جمعه خبرگی خود را در سیاست هفته به هفته بروز داده و میدهند، توصیه ما اینست که دولت های دیگر جملگی کنار بروند تا دولت امامان جمعه به تنهائی مصدر امور شود.

برای اثبات درستی پیشنهاد بالا چند نکته درخشانی که آقای کاظم صدیقی امروز در سخنرانی خود داشته اند را برای اطلاع خوانندگان ذکر میکنیم:

۱ – همه تحریم ها باید یک جا لغو شود،

۲ – طبق قوانین بین المللی آنها حق دخالت در امورد داخلی ما را ندارند،

۳ – میزان غنی سازی به آنها ربطی ندارد، و

۴ – حفظ آب سنگین اراک و عدم تعطیلی فردو و حفظ رهاورد غنی سازی و عدم انتقال آن به کشور دیگر خواست مردم است و ملت ما به کمتر از آن رضایت نخواهند داد.

نتیجه: به این ترتیب بنظر میرسد دولت روحانی در طول مذاکرات دوساله اخیر با ۵+۱ ندانسته خود و دنیا را سر کار گذاشته است.

متن خبر از پایگاه خبری «تیک»:

امام جمعه تهران به دولت: باید درب جهنم را به روی مردم ببندیم / اورانیوم غنی شده ایران نباید به کشورهای دیگر منتقل شود / میزان غنی‌سازی به غرب ربطی ندارد

خطیب نمازجمعه تهران گفت: ملت ما به کمتر از حفظ آب سنگین اراک، عدم تعطیلی فردو و عدم انتقال مواد به کشور دیگر رضایت نخواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه حکومت ضامن است که جلوی رفتن مردم به سمت جهنم را بگیرد و درب جهنم را ببندد گفت: اگر جوانان را در آموزش و پرورش طوری بار بیاورید که بدرد هیچ جا نخورد، جهنم است‬‎. ‫دولت اسلامی باید دولت اسلامی باشد. کاغذ بازی ها و بزرگ کردن تشریفات و کم کردن بازدهی اسلامی نیست‬.

‫وی در ادامه به سفر اخیر رئیس جمهور به استان قم اشاره کرد و افزود: خدا را شکر می کنیم که رئیس جمهور در جمع علما و مردم قم مواضع شفافی داشتند که نه تهدید و نه تحریم را قبول نمی کنیم. رهبری هم فرمودند که غربی ها به چانه زنی عادت دارند.

کاظم صدیقی با تاکید بر اینکه باید همه تحریم‌ها یکجا لغو شود افزود: طبق قوانین بین‌المللی آنها حق دخالت در امور داخلی ما را ندارند. میزان غنی‌سازی به آنها ربطی ندارد. حفظ آب سنگین اراک و عدم تعطیلی فردو و میزان غنی سازی و حفظ ره‌‍آورد غنی سازی و عدم انتقال آن به کشور دیگر خواست مردم است و ملت ما به کمتر از آن رضایت نخواهند داد‬‬‎.

وی خاطرنشان کرد: ما سکولار را متدین نمی دانیم. سکولار بندگی و خدا را به انزوا می کشاند. رجایی و باهنر متدیین و ولایت مدار بودند و درد دین داشتند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. چه خوش گفت فردوسی پاکزاد که رحمت بران تربت پاک باد
    موافق این هستم تا قم به واتیکان ایران تبدیل شود مشروط بر اینکه دخل و خرجش با خودش باشد اخه در امد که زیادًشد شکم سیر شد انوقت مطالب هم از روی شکم سیری بیان میشود و برای گوینده اش مهم نیس چه گفته و گفته اش چه اثری داشته
    بهر صورت خوب است همه کارها از موسیقی تتاتر و بهداشت و درمان و علوم فضایی و جهادیى و کشاورزی و علوم صنعتی و دینی به روحانیت سپرده شود اینها فقط راه بهدشت را میدانند و میتوانند مردم را به بهشت هدایت کنند البیته بدون زور و بیدون فشار این روزها روحانیت همه کیک را میخواهد از سیاست تا اقتصاد و از نظام وتا رفاه خوب حق شان است اینان فقط انقلاب کردند و سهممشان سهم امام است و مبارکشان باد