انتقال مصطفی عزیزی به بهداری زندان اوین

سه شنبه, 25ام فروردین, 1394
اندازه قلم متن

mostafa-azizi-300x191

مصطفی عزیزی، هنرمند محبوس در زندان اوین، شب گذشته به بهداری زندان اوین منتقل شد.

نا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مصطفی عزیزی، نویسنده و تهیه کننده‌ی سرشناس، شب گذشته به علت افت فشار خون، به بهداری زندان اوین منتقل و پس از چند ساعت و تزریق سرم به بند بازگردانده شد.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «آقای عزیزی به بیماری‌هایی منجمله آسم، اگزما، رماتیسم و قندخون مبتلاست و سال‌هاست که به این دلایل از رژیم غذایی خاصی باید تبعیت کند.»

لازم به یادآوری‎‌ست که مصطفی عزیزی، ۱۲ بهمن ماه سال ۹۳ بازداشت و به انفرادی‌های بند ۲ الف زندان اوین منتقل شد. وی پس از تحمل ۳۳ روز حبس در بند ۲ الف تحت مدیریت سپاه پاسداران، اواسط اسفندماه به بند ۸ سالن ۷ زندان اوین منتقل شده است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات وی ۱۱ خردادماه سال جاری در شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار خواهد شد و مسئولان خاطر نشان کرده‌اند امکان آزادی این زندانی سیاسی با تودیع وثیقه قبل از برگزاری دادگاه، وجود ندارد.

گفتنی ست مصطفی عزیزی، نویسنده و تهیه‌ کننده‌ی سابق برنامه‌های تلویزیونی ایرانی که در دهه‌ی ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ مسابقه‌ی تلاش و مجموعه‌ی تلویزیونی مسافر و راه بی پایان را که از برنامه‌های پربیننده‌ی تلویزیون بودند تهیه کرد، مقیم کشور کانادا است و برای دیدار با خانواده‌ی خود به ایران سفر کرده بود.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.