رژیم از حضور زنان در ورزشگاهها میترسد!

چهارشنبه, 27ام خرداد, 1394
اندازه قلم متن

varzesh-zanan

تیم ملی والیبال آمریکا، که برای برگزاری دیدارهای برگشت با تیم ملی والیبال ایران در چارچوب لیگ جهانی والیبال، بامداد دوشنبه ۲۵ خرداد شیکاگو را به مقصد تهران ترک کرد، سه‌شنبه وارد تهران شد. به گزارش صدای آمریکا، تیم آمریکا که مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی است، در شش دیدار خود در بیست و ششمین دوره لیگ جهانی والیبال با شش پیروزی صدرنشین گروه دوم رقابت‌هاست. این نخستین سفر تیم ملی والیبال آمریکا به ایران در تاریخ والیبال دو کشور است. در این سفر، به غیر از بازیکنان و کادر فنی، پرفسور ایرج احرابی فرد، از اعضای تالار مشاهیر والیبال آمریکا و دکتر داگلاس بیل، رئیس فدراسیون والیبال آمریکا نیز به ایران می روند.

نخستین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران، جمعه ۲۹ خرداد برگزار خواهد شد.

تکلیف مردم این وسط چیست؟

خانم مولاوردی معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرده است که مجوز ورود زنان به سالن های والیبال صادر شده است. از طرف دیگر حراست وزارت ورزش اعلامیه داده که زنان حق ندارند در سالن ۱۲ هزار نفره برای تماشای بازی ها حضور داشته باشند. امت حزب الله نیز با صدور اعلامیه های متعدد هشدار داده، با هر زنی که به ورزشگاه وارد شود، برخورد فیزیکی خواهد شد. منجمله «امت حزب‌الله» برادران را به «مقابله خونین» با حضور زنان در ورزشگاه آزادی تهران فرا خوانده است.

آنها در این اطلاعیه زنانی را که خواهان حضور در ورزشگاه و تماشای مسابقات هستند، «زنان هرزه» نامیده و تهدید کرده اند که «امت حزب‌الله» روز ۲۹ خرداد پیش از آشکار شدن «فحشای زنان هرزه»، در ۲۹ خرداد به‌پا می‌خیزد. از طرف دیگر به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، روحانیان از حضور زنان به ورزشگاه‌ها به عنوان «فتنه آخرالزمان» یاد کرده‌اند و از رهبر جمهوری اسلامی خواسته‌اند تا جلوی آنچه را که «سیل بنیان‌کن تهاجم فرهنگی» نامیده‌اند، سد کند.

مسابقات لیگ جهانی والیبال از روز ۲۹ خرداد ماه در سالن ده هزار نفری آزادی در شهر تهران، برگزار خواهد شد و ممکن است تعدادی از زنان مایل به حضور در سالن و تماشای مسابقات باشند که در این صورت مسئولیت حفظ جان و آزادی زنانی که قصد تماشای مسابقات را دارند بر عهده حکومت است. بدیهی است دولتی که به عضویت نهاد زنان سازمان ملل متحد درآمده است نمی تواند به بهانه های واهی زنان را از دیدن مسابقات ورزشی محروم سازد و وظیفه دارد امکان حضور و تماشای نه فقط مسابقات والیبال، بلکه تمامی مسابقات ورزشی را، برای زنان فراهم سازد. از طرف دیگر رسانه های جهانی خود را آماده کرده اند تا به حضور تیم آمریکائی رنگ و لعاب سیاسی بزنند و آنرا با مذاکرات هسته ای که در جریان است به یک خبر داغ تبدیل نمایند. ناگفته پیداست که با تهدید امت حزب الله به قتل «زنان هرزه که به تماشای بازیها میروند» و پافشاری زنان ورزش دوست برای حضور در ورزشگاه آزادی آنچه که توسط خبرنگاران از وضعیت زنان در ایران جمهوری اسلامی در روز ۲۹ خرداد در تلویزیونهای سرتا سر چهان بخش خواهد شد قابل پیش بینی است: یک آبرو ریزی دیگر برای به نمایش گذاشتن توحش نظامی است که ادعا میکند مبلغ و کار گزار گسترش تمدن اسلامی در جهان است!
از: رادیو زمانه


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۲ نظر

  1. مرگ بر جمهوری اسلامی

  2. مرگ بر أصل ولایت فَقِیه – مرگ بر خامنه اى – امنیت ، آزادى – حق زن ایرانى . رژیم زن ستیر آخوندى را میتوان و باید سرنگون کرد . درود بر زنان آزاده و مقاوم .