انگشتان دو جوان در زندان مرکزی مشهد قطع شد

سه شنبه, 9ام تیر, 1394
اندازه قلم متن

ghate-dast

عکس از آرشیو

به گزارش روزنامه خراسان، حکم قطع دست دو سارق روز یکشنبه هفتم تیر ماه/ ۲۸ ژوئن با حضور مقامات قضایی اجرای احکام دادسرای مشهد در زندان مرکزی این شهر به اجرا درآمد. حکم این دو متهم پیش‌تر در دادگاه تجدیدنظر به تأیید مقامات قضایی رسیده بود.

بنابراین گزارش جوان ۲۶ ساله‌ای به نام مخفف «م. ع» مجرد و ساکن مشهد با مجازات قطع دست روبه‌رو شد. این فرد شب‌هنگام و پس از کج کردن نرده‌های خارجی حفاظ پنجره وارد منزل افراد می‌شد. او در یکی از سرقت‌هایی که با همین شگرد انجام داده بود در کمد منزل شاکی را شکسته و چندین میلیون تومان ارز خارجی، وجه نقد و لوازم دیگر را سرقت کرده بود.

این سارق جوان پس از دستگیری در شعبه ۱۳۶ دادگاه عمومی و جزایی مشهد محاکمه شد و اگر چه او یک سرقت عادی انجام داده بود اما قاضی دادگاه او را به خاطر شکستن «حرز» به قطع دست محکوم کرد.

بنا بر همین گزارش دومین سارقی که دستش زیر گیوتین قرار گرفت جوانی بود که بیش از ۱۰ فقره سرقت را با شکستن در منازل مردم منطقه فردوس استان خراسان جنوبی انجام داده است.

حکم مجازات این سارق جوان نیز در زندان مرکزی مشهد به اجرا درآمد و او نیز پس از قطع انگشتان دست به مرکز درمانی انتقال یافت.
منبع: زمانه


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.