افت شنوایی شهرام احمدی در زندان رجایی شهر کرج

سه شنبه, 21ام مهر, 1394
اندازه قلم متن

shahram-ahmadi-300x191

شهرام احمدی، زندانی سنی مذهب محبوس در زندان رجایی شهر کرج به دلیل عارضه پزشکی و نبود امکانات کافی درمانی در زندان دچار افت شدید شنوایی از ناحیه گوش راست شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یکی از نزدیکان این زندانی گفته است که شهرام احمدی، از چهارماه گذشته با مشکلات داخلی گوش راست و افت شدید شنوایی روبه رو شده است و علیرغم بیش از ۸ بار مراجعه وی به بهداری زندان به دلیل عدم وجود تجهیزات کافی معاینه و درمان بهبودی حاصل نشده است.

به گفته این منبع آقای شهرام احمدی از هفته گذشته از ناحیه گوش راست شنوایی خود را از دست داده است و نیز به دردهای موضعی دچار شده است.

لازم به یادآوری است شهرام احمدی در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ بازداشت و بعد از ۳۳ ماه انفرادی به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل و پس از مدتی از آنجا به زندان رجایی شهر کرج انتقال یافت.

گفتنی است، در‌‌‌ همان سال برادر کوچک وی بهرام احمدی نیز در سنندج بازداشت شد. برادر وی که در زمان بازداشت کمتر از ۱۸ سال سن داشت در تاریخ ۷ دی ماه ۱۳۹۰ در زندان قزل‌حصار کرج به همراه ۵ زندانی اهل‌سنت دیگر اعدام شد.

مسئولین قوه قضائیه این افراد را متهم به سلفی گری می کنند با اینحال آقای احمدی بارها با انتشار نامه هایی از زندان این اتهامات را ساختگی دانسته و تنها جرم خود را تبلیغ مذهب خود عنوان کرده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.