فشارهای گسترده برای پنهان‌کاری فسادهای وحشتناک دولت احمدی نژاد در بنیاد شهید

چهارشنبه, 2ام دی, 1394
اندازه قلم متن

bonyad-shahid

بوی باران| چکیده :در حالی که رئیس قوه قضاییه تهدید کرده با کسانی که «فسادهای نظام را بزرگ‌نمایی می‌کنند» برخورد می شود، عضو هیأت تحقیق و تفحص مجلس از «بنیاد‌ شهید و امور ایثارگران»، از توسل مسئولان به برخی تهمت‌ها برای کاهش اثرات نتایج تحقیق و تفحص خبر داده و گفته است: رئیس سابق بنیاد‌ شهید از خود من هم بارها خواست که از تحقیق و تفحص انصراف بدهم….

کلمه – کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید از کشف «فساد ۱۷۰۰‌ میلیارد ریالی» در این بنیاد و انتقال آن به خارج از کشور خبر داده است، ولی فشارهایی برای جلوگیری از ادامه تحقیق و تفحص در جریان است. این در حالی است که رئیس قوه قضاییه تهدید کرده با کسانی که «فسادهای نظام را بزرگ‌نمایی می‌کنند» برخورد می شود.

به گزارش کلمه، یکی از نقطه های تاریکی که هزارتوهایی دارد تا از آن تحقیق و تفحصی نشود یا اگر شد علنی نشود بنیاد شهید و امور ایثارگران است. جایی که میلیاردها تومان پول در گردش است و هیچ کس نمی داند این پول ها کجا و چطور خرج می شود. چون تنها با مروری بر وضعیت معیشت بسیاری از خانواده های شهدا و جانبازان می توان فهمید آنان سهمی از پول های بنیاد شهید ندارند.

حالا در خبرها آمده است: مصطفی افضلی‌فرد، عضو هیأت‌رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از «بنیاد‌ شهید و امور ایثارگران» خبر داده که اعمال «فشارهایی» برای جلوگیری از تحقیق و تفحص از این نهاد در جریان است.

افضلی‌فرد در گفت‌وگویی با روزنامه شهروند که یکشنبه چهارم آبان چاپ شده، گفته است: «ما از مدیران سابق بنیاد انتظار نداشتیم که به برخی تهمت‌ها متوسل شوند تا از اثرات نتایج تحقیق و تفحص بکاهند. رئیس سابق بنیاد‌شهید از خود من هم بارها خواست که از تحقیق و تفحص انصراف بدهم.»اشاره این نماینده مجلس به مسعود زریبافان، رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت محمود احمدی‌نژاد است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.