اعتراف عضو حزب پادگانی به جناحی عمل کردن خامنه ای

جمعه, 16ام بهمن, 1394
اندازه قلم متن

جانشین رهبری در سپاه: افرادی به خبرگان بروند که تابع محض ولی‌فقیه باشند!

به گزارش کلمه، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه می گوید اگر آمریکا موفق به نفوذ در مجلس خبرگان نشود، رهبری برای یک نسل دیگر در دست اصولگرایان می ماند. او بدین ترتیب اعتراف کرده که رهبری فعلی هم رهبر یک جناح بوده، نه رهبر نظام و کشور.

به گزارش کلمه، نمایندگان ولی فقیه در سپاه که در کنار حلقه های صالحین و شبکه هادیان سیاسی، حزب پادگانی را تشکیل داده اند و این روزها به عنوان میلیشیای جناح مدعی اصولگرایی در حال فعالیت و سازماندهی نیروها برای انتخابات هستند، تلاش می کنند تا انتخابات خبرگان را عرصه رقابت نیروهای طرفدار آمریکا با مخالفان آن ترسیم کنند.

امام جمعه مشهد دیروز در جمع حلقه های صالحین در مشهد نسبت به ورود افراد زاویه دار با رهبری به مجلس خبرگان هشدار داد و آنها را جاسوس آمریکا نامید.

اتهام زنی امنیتی علم الهدی به زاویه داران با رهبری، شبیه اظهارات روز قبل حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه است که گفته بود افرادی باید به مجلس خبرگان بروند که نسبت به ولایت، تبعیت مطلق داشته باشند.

عبدالله حاجی صادقی که در حزب پادگانی رده بالایی دارد و جانشین سعیدی نماینده فعلی ولی فقیه در سپاه (و عضو جامعه روحانیت) است، گفته: در مقابله با فتنه نفوذ باید ارکان قدرت را قوی کرد، مجلسی باید تشکیل شود که دشمن و آمریکایی ها را عصبانی و نا امید کند. آمریکا و دشمنان برای خبرگان برنامه ها و نقشه ها دارند اما به فضل الهی راه به جایی نخواهند برد.

وی در عین حال به عملکرد جناحی رهبر فعلی نظام نیز اعتراف کرده، آنجا که گفته است: آمریکا می گوید اگر نتوانستیم رهبری درست کنیم، یک نسل دیگر رهبر در دست اصولگرایان است!

اعتراف به اینکه آیت الله خامنه ای عملکردی جناحی و نه ملی داشته، سخنی است که ظاهرا ناخواسته بر زبان این نماینده ولی فقیه جاری شده، اما از ذهنیت واقعی او و همکارانش خبر می دهد.

سعیدی که پیش از این عضو جامعه روحانیت بوده و اکنون نماینده رهبری در سپاه است نیز مواضع مشابهی داشته است. آنچنان که موحدی کرمانی نماینده سابق ولی فقیه در سپاه نیز اکنون (در کنار مصباح و یزدی) یکی از سه چهره تصمیم گیر نهایی در خصوص فهرست انتخاباتی اصولگرایان هستند.

این نشان می دهد که حزب پادگانی و جناح مدعی اصولگرایی در حقیقت یک روح در دو بدن هستند که ابزارهای نظامی و شبه نظامی را در کنار مطامع سیاسی و اقتصادی قرار داده اند تا انحصار قدرت را برای خود حفظ کنند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.