ضرب و شتم کارگران یک کارواش توسط عوامل شهرداری+ عکس

یکشنبه, 18ام بهمن, 1394
اندازه قلم متن

karwash01

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران خطاب به ریاست این شورا نسبت به اقدامات عوامل شهرداری تهران مبنی بر تخریب یک کارواش موقوفه و ضرب و شتم کارگران آن اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران گفت: برابر گزارش واصله مردمی و رئیس محترم هیات امنای مسجد قدس در اولین ساعات بامداد مورخه ۱۷/۱۱/۹۴ عوامل شهرداری اقدام به حمله و ضرب و شتم کارگران و تخریب کارواش موقوفه مسجد نموده‌اند و پس از تخریب، با قراردادن نیوجرسی و خاکریزی مقابل در، مانع گذر افراد شده‌اند.
karwash02

karwash03 karwash04

وی با یادآوری اینکه دو شب قبل از بروز حادثه نیز عوامل شهرداری به محل مذکور مراجعه و به کارگران اعلام کردند که جهت پلمپ کارواش مسجد محل را ترک کنند که با مقاومت نگهبان و کارگران مواجه شده و نهایتا با ایجاد درگیری، موقعیت را ترک کرده‌‌اند. سپس عده دیگری مجددا به کارواش موقوفه حمله و آن را تخریب کردند.

سرخو با اشاره به اینکه قوانین و مقررات در زمان بروز تخلف ساختمانی و کاربری، تکالیف شهرداری را به روشنی مشخص کرده‌ است، خاطرنشان کرد: علت عدم ارائه مجوز احتمالی تعطیل یا تخریب بنای کارواش و سایر اقدامات، خلاف شئون اخلاقی و مذهبی مشخص نیست.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران اضافه کرد: با نظر به قرار گرفتن در دهه مبارک فجر و با توجه به اینکه در برنامه ۵ ساله دوم، ساخت ۲۰۰۰ مسجد برای شهرداری تکلیف شده است و شهرداری تهران همه ساله هزینه‌های زیادی را برای ساخت و یا تجهیز مساجد هزینه می‌کند، اعمال این رویه‌های نادرست بر خلاف اهداف عالیه نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: مقتضی است؛ ضمن برخورد سریع و قاطع با متخلفان، نتیجه را اعلام و از تکرار چنین حوادث تلخ و غیرقابل دفاع ممانعت بعمل آید و دراجرای ماده هفتاد و سوم (۷۳) قانون شوراها مراتب را به شهردار تهران به عنوان تذکر ابلاغ کنید.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.