حمله تند مصباح‌یزدی به روحانی در دفتر جلیلی

شنبه, 22ام اسفند, 1394
اندازه قلم متن

mesbah

محمدتقی مصباح یزدی در دفتر سعید جلیلی سخنرانی بسیار تندی علیه حسن روحانی انجام داده که متن کامل آن در برخی سایت‌های محافظه‌کار منتشر شده است.

آقای مصباح یزدی در این سخنان که به نظر می‌رسد هم‌زمان با برگزاری اجلاس مجلس خبرگان رهبری در تهران انجام شده به طور تلویحی حسن روحانی را «پست» و «بی‌شرف» خطاب کرده است.

وی در کنایه‌ای آشکار به روحانی گفته «طرف حاضر می‌شود ارزش ۸۰ میلیون نفر و خودش را تسلیم یک دشمن کند، برای اینکه چند روز بیشتر روی این صندلی بنشیند. پست‌تر از این چه چیزی هست؟»

مصباح یزدی افزوده که چنین فردی می‌خواهد «خون‌های یک عده‌ای را نادیده بگیرد، فدا کند، تا چهارروز بیشتر روی یک صندلی بشیند. در آدمی‌زاد چنین استعدادی هست که اینقدر می‌تواند پست باشد.»

وی اضافه کرده «ای کسانی که سعی می‌کنید به دشمنان نزدیک بشوید تا آن‌ها یک لبخندی به شما بزنند، این‌ها {آمریکا و غرب} پست‌ترین جنبندگانند. نوکری این‌ها افتخار ندارد، خجالت بکشید.»

این عضو سابق مجلس خبرگان رهبری همچنین گفته کسی که «مردم بی‌گناه، مردم ذی‌حق، بچه‌های معصوم را فدا کند٬ چقدر{می‌تواند} دور از شرف باشد.»

مصباح یزدی این سخنان تند را در شرایطی که سعید جلیلی٬ نماینده علی خامنه‌ای در شورای عالی امنیت ملی یکی از حاضران در جلسه مذکور بوده٬ بیان کرده است.

با شکست مطلق محافظه‌کاران در حوزه انتخابیه تهران در انتخابات هفتم اسفند٬ حملات آن‌ها علیه اصلاح‌طلبان٬ روحانی و اکبر هاشمی رفسنجانی افزایش یافته است.
از: دیگربان
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.