دادن داروی اشتباه به محمد جراحی و ایجاد عوارض جسمانی

سه شنبه, 12ام مرداد, 1395
اندازه قلم متن

mohamad-jarrahi

بر طبق تماس محمد جراحی از زندان تبریز، وضعیت جسمانی این زندانی مدتی است که مختل شده است. در بررسی های پزشکی، علت این مسئله دادن داروهای اشتباهی به او تشخیص داده شد. بی حالی و غیرفعال شدن دستگاه گوارش او از جمله عوارض این داروهای اشتباه بوده است.

محمد جراحی که از بیماری سرطان تیرو ئید رنج میبرد و دوره ی درمان را تماما در زندان و در شرایطی سخت آنجا گذرانده است. وی میباید مداوم داروهای خاص این بیماری را مصرف کند. در آخرین نسخه ای که یک ماه پیش در زندان برای او پیچیده اند، داروهای عوضی برایش ارسال شد که منجر به مشکلات جسمانی او گردیده است . چند روز پیش قند خون وی بین ۶۵ و ۱۵۰ در نوسان بوده است.

از مدت محکومیت محمد جراحی فقط بیست روز باقی مانده است. او تمام دوره زندان پنج سال و نیمه خود را بدون حتی یک ساعت مرخصی که بارها به تشخیص پزشکان برای او ضروری بوده ، طی کرده است. در آستانه آزادی دادن داروی عوضی به او جای سوال بسیار دارد!؟

محمد جراحی هم پرونده شاهرخ زمانی است که سال گذشته به طرز مشکوکی در زندان گوهردشت کرج فوت کرد و بر طبق شنیده ها، نتایج آزمایش های پزشک قانونی، مرگ وی را غیرطبیعی نشان داده است.

از: کانون مدافعان کارگر

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.