تجمع رانندگان ماشین‌های سنگین مقابل استانداری سمنان

دوشنبه, 18ام مرداد, 1395
اندازه قلم متن

kargar-ranandeh-semnan
تجمع گسترده رانند‌ه‌ ماشین‌های سنگین و تاکسی‌داران برون‌شهری مقابل استانداری سمنان

گزارش‌ها از تجمع گسترده رانند‌ه‌ ماشین‌های سنگین و تاکسی‌داران برون‌شهری مقابل استانداری سمنان حکایت دارد.

وب‌سایت محلی«مرآت» علت برگزاری این تجمع صبح در روز دوشنبه (۱۸ مرداد) را مخالفت با «انتقال احتمالی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان» اعلام کرده است.

این وب‌سایت٬ اعتراض به «وضع موجود اقتصادی» و «اعمال شدید جرائم رانندگی» را نیز از دیگر دلایل تجمع اعتراضی رانندگان اعلام کرده است.

آن‌طور که «مرآت» گزارش کرده «حضور رانندگان و خودروهای سنگین در این تجمع به اندازه‌ای بود که بخشی از مسیر اصلی بلوار بسیج سمنان برای دقایقی به طور کامل مسدود شد.»

یکی از رانندگان حاضر در این تجمع گفته همکارانش با انتقال اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان به یکی دیگر از شهر‌های استان مخالف هستند.

راننده دیگری هم با اعتراض به در نظر گرفتن «جرایم سنگین» برای خودروهای سنگین٬ گفته «وضعیت اشتغال و رونق کار رانندگان کامیون وخیم است.»

وی افزوده که «نزدیک سه سال است که اوضاع بدی داریم و {ماموران پلیس} شب و روز در حال جریمه کردن کامیون‌ها و اتوبوس‌ها هستند.»

«مرآت» همچنین گزارش کرده رانندگان معترض با امضای طوماری خواستار توقف انتقال اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ای شده‌اند.

خبرگزاری فارس هم نوشته که نیروهای انتظامی و پلیس راهور استان سمنان با «اعمال قانون» و «جریمه» برخی خودروهای سنگین حاضر در این تجمع، بر ناراحتی معترضان افزودند.

خبرگزاری دولتی ایرنا هم گزارش کرده تجمع‌کنندگان٬ مخالف انتقال اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان از سمنان به شهرستان شاهرود هستند.

آن‌طور که این خبرگزاری نوشته معترضان می‌گویند تشکیلات جدید «اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای» باید در مرکز استان مستقر شود.

این تشکیلات با ادغام حوزه مدیریت راهداری ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها در ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها به وجود آمده است.

به گفته این رانندگان٬ معاونت راهداری اداره کل راه و ترابری استان سمنان که در شاهرود مستقر است باید در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان که در سمنان واقع است ادغام شده و تشکیلات آنان باید به مرکز استان بیاید نه اینکه به شاهرود منتقل شود.
از: رادیو فردا
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.