دیدار هواداران محمدعلی طاهری با مراجع تقلید و استمداد از آنان / تصویری

چهارشنبه, 27ام مرداد, 1395
اندازه قلم متن

mohammad-ali-taheri-tahery-300x191

شاگردان محمدعلی طاهری به دیدار مراجع تقلید در قم رفتند و از این مراجع خواستند تا برای حل پرونده و آزادی آقای طاهری مساعدت کنند. آنها در سخنان خود با مراجع بیش از هر چیز بر اینکه «ننگ صدور چنین احکام اعدامی بیشتر از همه دامن مرجعیت تشیع را خواهد گرفت» تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه ۲۴ مرداد ۹۵ گروهی از شاگردان و حامیان محمدعلی طاهری به بیوت و دفاتر مراجع تقلید در قم مراجعه کردند.

این مراجعات در حالی صورت گرفت که شنیده ها حاکی از ارجاع مجدد پرونده آقای طاهری به دادگاه انقلاب است.

مراجعین در مورد دلایل این اقدام خود به بیوت مراجع گفتند “کلید حل این پرونده در دستان مراجع مذهبی است چرا که در گذشته، ضابطین اطلاعاتی و امنیتی ثارالله در یک کلاه برداری معنوی با ارائه اسناد کذب و سوالات جهت دار از برخی مراجع فتاوایی گرفتند و سپس به استناد فتاوای همین مراجع، به دنبال تحمیل حکم اعدام این زندانی به دستگاه قضایی بودند اکنون با ادامه همان رویه ناصواب باردیگر به دنبال پرونده سازی و طرح اتهامات جدید بر علیه ایشان هستند”.

همچنین مدارک مربوط به پرداخت مبلغ ۹۰۶ میلیون تومان جریمه مالی درنظر گرفته شده در حکم بدوی توسط هفت هزار نفر از شاگردان آقای طاهری و نیز گزارشی از گذشت بیش از هفت ماه از اتمام دوران محکومیت پنج ساله ایشان و تداوم حضور وی در سلول انفرادی در اختیار دفاتر مراجع قرار گرفت.

هواداران آقای طاهری جهت تنویر و آگاهی بیشتر مراجع، تعدادی از کتابها و مقالات و دیگر آثار این زندانی عقیدتی را ارایه نمودند.

شاگردان آقای طاهری در این دیدارها تاکید کردند “ننگ صدور چنین احکام اعدامی بیشتر از همه دامن مرجعیت تشیع را خواهد گرفت”.

آیت الله موسوی اردبیلی، آیت الله شبیری زنجانی، آیت الله بیات زنجانی، آیت الله صافی گلپایگی، آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله نوری همدانی، آیت الله علوی گرگانی، ایت الله گرامی، دفتر رهبری در شهر قم، آیت الله سیستانی، آیت الله وحید خراسانی تعدادی از مراجع و روحانیونی هستند که شاگردان و حامیان محمدعلی طاهری به دفاتر آنها در قم رجوع کردند.

تصاویر مربوط به این مراجعات در پی می آید؛

didar havadaran taheri ba maraje taghlid 1

didar havadaran taheri ba maraje taghlid 2

didar havadaran taheri ba maraje taghlid 9

didar havadaran taheri ba maraje taghlid 8

didar havadaran taheri ba maraje taghlid 7

didar havadaran taheri ba maraje taghlid 6

didar havadaran taheri ba maraje taghlid 5

didar havadaran taheri ba maraje taghlid 4

didar havadaran taheri ba maraje taghlid 3

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.