بازگشت به صفحه اول

از گويا

 
 

اخراج ۱۳ کارگر کارخانه نساجی کردستان توسط مديريت کارخانه، موکريان

به دنبال اخراج ۴۵۰ تن از کارگران کارخانه نساجی کردستان توسط کارفرمايان اين کارخانه طی دو سال گذشته و تجمع واعتصاب اخير کارگران نسبت به اين اخراج ها ، مديريت کارخانه دريک اقدام جديد ۱۳ کارگر ديگراين کارخانه را نيزاخراج کرد .
اين کارگران که بيش از ۱۰ سال سابقه کار در اين کارخانه را دارند، پس از اعتراضات اخير، با انعقاد قرارداد های ۶ ماهه مشغول به کار شدند، که مديريت کارخانه قبل از اتمام مدت آخرين قرارداد به آنها اعلام کرد که اگر مايل به تمديد قرارداد هستند بايد مانند سال گذشته حقوق دريافت کنند، در غير اينصورت پس از اتمام قرارداد، اخراج خواهند شد.

خسرو کــردپور، روزنامه نگار ، کردستان
http://www.mukrian.blogsky.com/
khosrow_kurdpoor@yahoo.com
Tel: ۰۰۹۸۹۱۸۸۷۳۷۶۸۳

 
 
 
بازگشت به صفحه اول

رجوع به مطالب مشابه