|
تاریخ : 13/7/85
شماره : 132 – 85
به نام آزادی
بنا بر گزارشات رسیده از تهران حدود
200
تن از معلمان این شهر در مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار مطالبات به حق خود شدند
.
بنا بر این گزارش از ساعت 10 صبح حدود
200 تن از معلمان همراه تعداد معدودی از دانش آموزان در
مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع اعتراضی برپا کردند این تجمع که از ساعات ابتدایی
آن با حضور مامورین انتظامی برگزار شد . همراه با خواسته های به حق معلمان بود ،
آنها خواستار استیضاح وزیر آموزش و پروش ، افزایش حقوق معلمان ، تغییر قوانینی که
به ضرر معلمان است ، فراموش شدن
این روزدر تقویم ،
آزمون دوباره برای معلمان و... شدند.
این مراسم که از سوی کانون صنفی معلم ، سازمان
معلم ، دفتر دفاع از معلم برگزار شده بود از ساعت 10 تا 12 امروز ادامه داشت و
حاضرین خواستار تشکیل یک سندیکای مستقل برای معلمان شدند. در این مراسم آقایان
بهشتی ، خاکسار ، بقانی و چند تن دیگر از کانون معلم و سازمان معلم سخنرانی کردند .
تعداد نیروی های امنیتی برابر با تعداد معلمان گزارش شده است .
درپایان از سوی سازمان معلم اعلام شد که یکی از
معلمان به دلیل اعتراض به وضعیت خود مدتی است که در زندان بسر می برد و خواستار
آزادی این شخص شدند و اعلام کردند که در صورتی که به این خواسته آنها رسیدگی نشود
از طریق بین المللی اقدام خواهند کرد .
Human Rights Activists in Iran
Hra.Iran@Gmail.Com
www.Hra-Iran.Blogfa.Com
Tel: 0031620720193
|