بازگشت به صفحه اول

 

 
 
هرمز مميزان

رهبران را رهنمائی کار ما است

گر چه در زندان ظلمت یار ما است

خانه بی روزن،حصار و محبس است

نور این خانه ز آتشبار ما است

عاریه است این مختنق اوضاع ما

زندگی در این فضا هم عار ما است

نفی جنگ و خشم و طوفان کرده ایم

خشم را سرکوب از هشدار ما است

فرخی وار  لبانم چو  بدوزی  گویم

شعر هرمز  ناشر  افکار ما  است !

 
حوالی ظهر پنج شنبه 27مهر 1385 طی تلفنی از وزارت اطلاعات به نگارنده اینگونه تفهیم شد که مصلحت ایجاب میکند از افطار و تشکیل جلسه شورای مرکزی جبهه ملی ایران منصرف شده وتلفنی عذر دوستان پنجاه ساله را بخواهم .در نهایت احترام این درخواست غیر قانونی را رد کرده و ضیافت حق هم به خوبی و خوشی برگذار شد اما مفقود شدن و جستجو برای یافتن  آقای مهندس کورش زعیم پس از سه روز نگرانی و دلواپسی به این نتیجه انجامید که ایشان پس از خروج از خانه من، در بند 209 زندان اوین زندانی شده اند . امسال سال پیامبر اعظم نامیده شده بد نیست از نامگذاران بپرسیم آیا رفتار پیامبر با مردم به همین نحو بود ؟ آیا پیامبر عدم اطاعت از دستورات غلط را آنگونه که واقدی در کتاب المغازی قید نموده به مسلمانان توصیه ننمود؟و سر پیچی از آنرا واجب ندانست؟ بزرگان دین گفته اند: انظام یعنی زیر بار ظلم رفتن بدتر از ظلم کردن است .
 
 
 
بازگشت به صفحه اول

رجوع به مطالب مشابه