|
اعلامیه سازمانهای جبهه ملی
ایران در امریکا در اعتراض به دستگیری و زندان مهندس کورش
زعیم
ما به گسترش اختناق
در کشور شدیدآ اعتراض میکنیم!
سازمان ما اعتراض شدید خود
را به حکومت جمهوری اسلامی نسبت به بارداشت و زندان مهندس کورش زعیم،
عضو هیآت اجرائی جبهه ملی ایران، ابراز میدارد .و خواستار آزادی فوری و
بلا قید و شرط ایشان از بند میباشد.
حکومت واپسگرای جمهوری اسلامی همچنان به تلاشهای مذبوحانه
خودبرای بسط و ادامه سیطره منحوس خویش در کشور ، ادامه میدهد . و
همچنان به گسترش وسیع ترین و شدید ترین شکل اختتناق در کشور کمر
بسته و هر روز شکل جدیدی از زورگوئی و فشار بر مردم و مبارزین آزادی و
دمکراسی در ایران را در اعمال و سیاسیتهای خود آشکار میسازد
.
ما به این سیاست های اعمال اختناق و سلب آزادی از مردم و دسته
ها و احزاب و سازمانهای سیاسی و عیر سیاسی در کشور اعتراض میکنیم . این
تلاشهای واپسگرانه بدون شک نموداری از ضعف درونی و استیصال سیاسی
جمهوری اسلامی بشمار میرود .
پیروزباد مبارزات مردم ما برای برقراری آزادی و دمکراسی در
ایران!
سازمانهای جبهه ملی ایران در امریکا
24 اکتبر 2006
|