بازگشت به صفحه اول

از خبرنامه امیرکبیر

 
 

اعتصاب کارگران شرکت پارس تدبير کرمانشاه

کارگران شرکت پارس تدبير فن از شرکت هاي زير مجموعۀ شرکت پارس کيهان، در اعتراض به عدم دريافت حقوق ماه هاي مرداد ، شهريور و مهر ماه خود دست به اعتصاب زدند .

اين شرکت که عمليات قسمت برق و ابزاردقيق پتروشيمي کرمانشاه را به عهده دارد و داراي۱۷۰ کارگر مي باشد ، در سال ۸۵ بطور مداوم دستمزد کارگران را با تأخير پرداخت کرده و اين اعتصاب ، دومين اعتصاب کارگران شرکت پارس تدبير فن در سال جاري است .

شايان ذکر است که کارگران اين شرکت پس از به نتيجه نرسيدن مذاکرات ميان نمايندگان شان و مسئولين مربوطه ، طي نامه اي شکايتي از کارفرما را تسليم ادارۀ کار شهر هرسين نمودند .

 

 
 
بازگشت به صفحه اول

رجوع به مطالب مشابه