ادوارنیوز: سعید درخشندی فعال دانشجویی
که در تاریخ 29 مرداد ماه گذشته بازداشت شده و در بند 209 اوین به سر می برد
به بند عمومی زندان 209 منتقل شد.
والدین سعید درخشنده با اعلام این
خبر به خبرنگار ادوارنیوز گفتند: در پی ملاقات هفته گذشته شان با درخشنده وی
اعلام داشته است که به بند عمومی منتقل شده است
ایشان ضمن ابراز نگرانی
مجدد نسبت به وضعیت سلامت فرزندشان از مسئولین درخواست کردند با توجه به گذشت
بیش از 70 روز از بازداشت سعید( خیر الله) درخشندی امکان تبدیل قرار بازداشت
وی را فراهم سازند.
سعید( خیر الله) درخشندی از فعالان دانشجویی
دانشگاه یزد که دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه مفید قم می باشد اواخر
مرداد ماه بازداشت شده و در بند 209 زندان اوین به سر می برد