|
اخبار ضدو نقيض در خصوص كشته و زخمي
شدن 2 كارگر؛ نماينده بوشهر:برخورد خشن نيروي انتظامي
با كارگران چه مفهومي دارد
تهران-
خبرگزاري كار ايران نماينده
بوشهر در مجلسهفتم در نامهاي سرگشاده به وزير كشور
نسبت به برخورد خشن و غيرمنطقي نيروي انتظامي با كارگران
شاغل در گمرك بندرديلم اعتراض كرد.
به
گزارش خبرنگار "ايلنا" شكرالله عطارزاده، نماينده بوشهر در
نامه خود به مصطفي پورمحمدي آورده است: لازم ميدانم
داغدار و عزادار شدن مردم يك شهر مرزي جنوب را كه جزو
فادارترين مرزبانان اين كشور ميباشد، به خاطر مرگ فجيع
يكي از كارگران و زخمي شدن چند شهروند در كنار گمرك ديلم
به حضرتعالي كه مسووليت نيرويانتظامي را به عهده داريد،
تسليت عرض نمايم. در ادامه آمده است: تسليت از اين لحاظ
كه با انتصاب فرماندهي بيتدبير براي استان بوشهر، امنيت
مردم شهرهاي مختلف استان مخدوش و بالجبازي ايشان براي
انتصاب فرماندهي مسالهدار براي شهرستان ديلم و مخالفت
اينجانب به عنوان نماينده مردم و اظهار نظر روشن استاندار
محترم و معاون محترم سياسي، امنيتي استاندار بوشهر مبني بر
عدم بكارگيري ايشان در اين شهر، پيش از سه ماه شهري بدون
فرمانده ميماند و نهايتا در روز روشن و در منظر ديدگان
مردم و با عنوان مبارزه با قاچاق كه هيچ گونه واقعيتي
ندارد، كارگران و رانندگان شاغل در اداره گمرك به رگبار
گلوله بسته ميشوند و كارگر مستضعفي به نام مرحوم باروني
حقيقت با اصابت گلوله به مغزش بلافاصله جان باخته و تعداد
ديگري زخمي ميگردند. عطارزاده" تصريح كرده است: تشنج
و ناآرامي و هيجانات روحي ناشي از مرگ يك كارگر بيگناه
تمامي دامنه شهر را از روز شنبه تا پاسي از شب ميگيرد و
موجبات بدبيني مردم نسبت به عملكرد مسوولين نظام را فراهم
ميسازد. نماينده بوشهر خطاب به پورمحمدي عنوان كرده
است: آقاي وزير آيا اين است تعامل و رفتار انساني با مردم؟
چه كسي جواب بيتدبيري و لجبازي فرماندهي انتظامي بوشهر
را در برخورد با سرنوشت مردم يك شهر خواهد داد. در
پايان عطارزاده آورده است: پيگيري اينگونه رفتارهاي
غيرمردمي كمترين خواسته نمايندگان استان بوشهر
است. |