|
دبير
انجمن اسلامي مازندران: ميخواهند با اعمال فشار انجمن اسلامي را در انزوا
قرار دهند
دبير انجمن اسلامي دانشگاه مازندران از ايجاد محدوديت براي دانشجويان
اين دانشگاه انتقاد كرد.
سعيد يعقوبينژاد با اشاره به اتفاقات اخير دانشكده فني دانشگاه مازندران
به خبرنگار” ايلنا” گفت: هفته قبل پس از مجوز ندادن به نشريه انجمن اسلامي,
در يك حركت نمادين آرشيو نشريات پيشين را در اختيار دانشجويان قرار داديم كه
اين اقدام با برخورد شديد حراست روبرو شد و همه اعضاي انجمن اسلامي دانشكده
فني به حراست فراخوانده شد.
وي ادامه داد: اين در حالي است كه آرشيو نشريات جز اموال انجمن و دانشگاه
بوده است و انجمن حق داشته چنين كاري انجام دهد، ضمن اين كه دو تن از فعالان
دانشجويي دانشگاه كه عضو انجمن اسلامي نيستند نيز به كميته انضباطي احضار
شدند و از آنها خواسته شد تا ابراز ندامت كنند و تعهد بدهند كه ديگر به اتاق
انجمن اسلامي هم وارد نشوند.
يعقوبينژاد، با اشاره به برخورد با بخش يك نشريه مجوز دار در دانشگاه
مازندران گفت: روز پس از پخش آرشيو نشريات با يك نشريه مستقل كه مجوز هم
داشت، برخورد شد و باز هم برخي اعضاي انجمن اسلامي به حراست فرا خوانده
شدند.
وي با بيان اين كه حراست هم چنين به دليل برگزاري جلسات بحثي كه داخل اتاق
انجمن اسلامي و با حضور اعضاي انجمن و بدون هيچ تبليغي برگزار ميشود، اعضاي
انجمن را فراخوانده است، گفت: در هفتههاي اخير تقريبا هر روز اعضاي انجمن
اسلامي به حراست فراخوانده شدند و به نظر ميرسد ميخواهند با اين فشارها
انجمن را در انزوا قرار دهند.
|