|
تاریخ : 28/9/85
شماره : 198 – 85
به نام آزادی
ممانعت از ملاقات حضوری احمد
باطبی با خانواده اش
بنا بر گزارشات رسیده از زندان اوین آقای احمد باطبی به بند 3 مالی
زندان اوین منتقل شد.
احمد باطبی پس از گذشت بیش از 130 روز بازداشت در بند مخوف 209 اوین
به بند 3 مالی منتقل گردید او در طی دوران بازداشتش تحت فشار های روحی و جسمی قرار
داشت که در اثر این فشار ها دچار ناراحتی های جسمی زیادی گردیده است .
آقای باطبی بنا به شرایط جسمی اش باید بلادرنگ آزاد شود تا بتواند،
معالجه پزشکی خود را ادامه دهد ، ولی قوه قضائیه و وزارت اطلاعات همچنان از آزادی
او خودداری می کنند و او را به بند 3 مالی منتقل کرده اند.
پس از انتقال وی به بند 3 ، خانواده او به زندان اوین مراجعه نمودند
تا با فرزندشان ملاقات نمایند ، منتها مسئولین زندان از ملاقات حضوری آنها خود داری
کردند.
از سوی دیگر فشار ها و تهدیدات بر علیه این خانواده ادامه دارد
تهدیدات به صورت تلفنی و حضوری می باشد از جمله تهدیداتی که بر این علیه خانواده
بکار برده می شود ، تهدید به دستگیری و یا باطل کردن نظام پزشکی خانم بینات می
باشد.
فعالان حقوق بشر در ایران از تمامی مجامع بین المللی و حقوق بشری
خواهان اقدامات لازم برای پایان دادن به تهدید ها و فشار ها علیه این خانواده و
آزادی بی قید و شرط احمد باطبی می باشد.
Human Rights Activists in Iran
Hra.Iran@Gmail.Com
www.Hra-Iran.Blogfa.Com
Tel: 0031620720193
|