|
كارگران اخراجي نساجي كردستان امروز تجمع كردند
سنندج- خبرگزاري كار ايران كارگران اخراجي نساجي كردستان صبح امروز با تجمع در مقابل ساختمان اداره كل كار استان خواستار رسيدگي مسوولان به مشكلات خود شدند . به گزارش ايلنا, در اين تجمع كه حدود 200 تن از كارگران اخراجي حضور داشتند , آنان مراتب اعتراض خود را به اقدام مديريت شركت و عدم توجه مسوولان اعلام كردند . خبر تكميلي اين تجمع متعاقبا ارسال خواهد شد .
|