بازگشت به صفحه اول

از ايلنا

 
 

كارگران اخراجي نساجي كردستان امروز تجمع كردند

سنندج- خبرگزاري كار ايران
كارگران اخراجي نساجي كردستان صبح امروز با تجمع در مقابل ساختمان اداره كل كار استان خواستار رسيدگي مسوولان به مشكلات خود شدند .
به گزارش ايلنا, در اين تجمع كه حدود 200 تن از كارگران اخراجي حضور داشتند , آنان مراتب اعتراض خود را به اقدام مديريت شركت و عدم توجه مسوولان اعلام كردند .
خبر تكميلي اين تجمع متعاقبا ارسال خواهد شد .
 
 
بازگشت به صفحه اول

رجوع به مطالب مشابه