|
دکتر حسام فیروزی در
بند ۳۵۰
امروز ۱۷/۱۰/۱۳۸۵ دکتر حسام فیروزی پزشک
معالج احمد باطبی به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد . وی پس از اینکه احمد باطبی
بازداشت شد و به بند ۲۰۹ انتقال یافت تلاش فراوانی برای آزاد سازی احمد باطبی نمود
. وی دیروز در دادگاه انقلاب حضور به عمل رسانده و پس از اتمام دادگاه به بند ۲۰۹
منتقل شده است و امروز او را به بند ۳۵۰ منتقل کرده اند.
در ملاقاتی که با دکتر حسام فیروزی داشتم
وی را سرشار از انرژی و انسانی آزاده دیدم . از تمامی فعالین مدافع حقوق بشر در
خواست می کنم که برای آزادی این پزشک وظیفه شناس و آزاده تلاش کنند
.
ش.پ
۱۷/۱۰/۱۳۸۵
------------------
عبدالله سعیدی
عبدالله سعیدی فعال سیاسی که در اهواز
دست گیر شده بود و پس از دست گیری به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد و پس از آن به
بند ۳۵۰ منتقل شد .
هم اکنون مطلع شده ایم که این زندانی
سیاسی در روز ۱۷/۱۰/۱۳۸۵ از بند ۳۵۰ به مکان نا معلومی منتقل شده و از وضعیت او
خبری در دست نیست .
ش.پ
۱۷/۱۰/۱۳۸۵
|