|
تاریخ : 19/10/85
شماره : 210 – 85
به نام آزادی
بنا بر گزارشات رسیده از بند 209 زندان اوین آقای
کیوان رفیعی به بهداری زندان اوین منتقل شد .
آقای کیوان رفیعی فعال حقوق بشری پس از گذشت بیش از
180 روز همچنان در سلول انفرادی نگهداری می شود. او از معدود زندانیانی می باشد که
با گذشت 6 ماه همچنان در شرایط بلاتکلیفی و درسلول انفرادی نگهداری می شود.
کیوان رفیعی در اثر دوبار اعتصاب غذای خشک دچار
عفونت روده شده است و در طی دو هفته گذشته قادر به خوردن غذا نبوده است او در طی
این مدت فقط قادر به خوردن آب نمک ، آب قند و آب چاه بوده است و در اثر مصرف آب
تسویه نشده چاه دچار بیماری های کلیوی نیز شده است .
مامورین وزارت اطلاعات علی رغم وضعیت وخیم جسمانی
از انتقال او به بهداری زندان ممانعت کردند و طی روز یک شنبه با شدت یافتن وخامت
حال وی و تهوع های ممتد او را به بهداری زندان اوین منتقل نمودند. مسئولین بهداری
پس از تجویز داروهای آرام بخش او را دوباره به سلول انفرادی منتقل نمودند . کیوان
رفیعی دچار یک نوع آنفولانزا شده است و قادر به هیچ گونه تحرکی نیست .
فعالان حقوق بشر در ایران با هشدار به
مجامع حقوق بشری خواهان اقدام فوری برای آزادی بی قید و شرط کیوان رفیعی برای درمان
بیماری های این زندانی در بیمارستان می باشد.
Human Rights Activists in Iran
Hra.Iran@Gmail.Com
www.Hra-Iran.Blogfa.Com
Tel: 0031620720193
|