ادوارنیوز: سعید درخشندی فعال دانشجویی که شهریور ماه گذشته بازداشت شده و در زندان 209 اوین به سر می برد. با وجود اتمام مراحل دادرسی و تحویل پرونده به دادسرا جهت تشکیل دادگاه، هنوز زیر فشار بازجویی قرار دارد.
پدر درخشندی با اعلام این خبر به ادوارنیوز گفت: در حالیکه طبق قانون بعد از تکمیل پرونده باید بازجویی ها به پایان برسد اما فرزندم هنوز بعد از گذشت ماهها زیر فشار بازجویی قرار دارد و این امر باعث فشارهای روحی و جسمانی فراوانی برای وی شده است