|
برگزاری فستیوال آدم برفی ها در شهر مریوان
بدنبال برگزاری
فستیوال آدم برفی ها در چند روز گذشته در شهر سنندج توسط فعالین کانون دفاع
از حقوق کودکان امروز دوشنبه 25 دی ماه 85 به فراخوان کانون
دفاع از حقوق کودکان در شهر مریوان در کنار دریاچه
زریبار ( محوطه هتل زریبار مریوان ) فستیوال آدم برفی
ها با حضور بیش از هزار نفر از مردم برگزار
گردید.
در این مراسم که
در جهت جلب توجه احاد جامعه به رعایت حقوق کودک و ایجاد روحیه شاد در خانواده
ها و کودکان سازمان دهی شده بود تعدا بسیار زیادی از خانواده ها همراه با
فرزندان خود شرکت داشتند .
در این
مراسم خانواده ها همراه با کودکان خود با شور و شوق مشغول به ساختن مجسمه
های برفی بودند و فضای دوستانه و جالب را خلق کردند.
در این مراسم
تعداد زیادی از فعالین حقوق کودکان و زنان شرکت داشتند که به طور مستقیم با
مردم در مورد حقوق کودکان به صحبت می پرداختند.
در این مراسم نيز
قطعنامهاي در مورد رفع قوانين و عرفهاي ناقض حقوق كودكان به وسيلهي مردم
امضا شد.
این مراسم در
واپسین ساعت روز دوشبه در میان خوشحالی مردم به پایان رسید.
برگزاری
فستیوال آدم برفی ها با خلاقیت کانون دفاع از حقوق کودکان در چند سال گذشته
رفته رفته در اکثر شهرهای ایران به یک سنت شاد مترقی و نمادین برای دفاع از
حقوق کودکان تبدیل گشته است.
کانون دفاع از حقوق کودکان -
مریوان
فستیوال آدم برفی ها در سنندج
فستیوال آدم برفی ها به روایت عکس و خبر
|