|
دبير اجرايي خانه کارگر استان:
وزارت كار مشكل كدام يك از واحدهاي نساجي مازندران را حل كرده است؟
مديران وزارت كار وظايف خود را فراموش كرده اند
تهران- خبرگزاري كار ايران يك فعال كارگري در مازندران از اظهارات اخير معاون وزير كار در خصوص حل مشكلات 350 واحد توليدي توسط وزارت كار اظهار شگفتي كرد و گفت: اگر معاون وزير كار در گفتار خود صادق است , آماري در خصوص واحدهايي در استان مازندران ارايه كند كه ظرف يكسال گذشته مشكلات آنها حل شده است .
"نصراله د ريابيگي" در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا", تصريح كرد: سوال من از معاون وزير كار اين است كه براي حل مشكلات نساجي مازندران چه كرده كه كارگرانش ماهها حقوق نگرفتهاند؛ آيا از مشكلات چيت سازي بهشهر اطلاع ندارند؛ مشكلات شركت چوب فريم كه در آستانه تعطيلي است, چه مي شود و وزارت كار آيا اين واحد را مد نظر داشته و دارد؟ او گفت : وزارت كار براي حل مشكلات زغال سنگ البرز مركزي و صدها كارگران اين واحد چه كرده و سرانجام كاغذ سازي حرير و شهيد رجايي و ... چه مي شود ؟ "دريابيگي" تصريح كرد : ايجاد اشتغال وظيفه وزارتخانه هايي چون صنايع , جهاد كشاورزي و تعاون است و وظيفه وزارت كار هماهنگي براي ايجاد اشتغال و تنظيم روابط كار! او گفت : وزارت كار وظيفه برقراري ثبات و آرامش در محيطهاي كارگري و تنظيم روابط كار را دارد در حاليكه همه اين امور مهم را فراموش كرده و تمام هم و غم خود را صرف ايجاد اختلاف و تضعيف تشكلهاي كارگري كرده است .
|