دبير انجمن اسلامي دانشگاه علامه طباطبايي به يك ترم محروميت از تحصيل محكوم شد.
مرتضي اصلاحچي با اعلام اين خبر، گفت: كميته انضباطي دانشگاه علامه طباطبايي در حكم بدوي خود به اتهام ورود غيرقانو ني به دانشكده مديريت دانشگاه علامه، سخنراني غيرقانوني و تشويق دانشجويان به تعطيلي كلاسها در هنگام فوت يك دانشجو در دانتشكده مديريت دانشگاه علامه طباطبايي، مرا به يك ترم محروميت از تحصيل محكوم كرد.
وي با بيان اينكه در همان زمان كه در كميته انضباطي حاضر شدم درباره اين اتهامات توضيح دادم، گفت: ورود من به دانشكده مديريت دانشگاه علامه طباطبايي غيرقانوني نيست زيرا من هم دانشجوي همين دانشگاه هستم. سخنراني من نيز در تجمع دانشجويان در آمفي تئاتر بود، سالن هم از سوي مسوولان دانشگاه در اختيار دانشجويان قرار گرفته بود و همه نمايندگان تشكلهاي دانشجويي نيز در آنجا سخنراني كردند در حالي كه تنها سخنراني من غير قانوني اعلام شده است، ضمن اينكه من در ساعت 14 روز تجمع وارد دانشكده مديريت شدم و كلاسهاي اين دانشكده از ساعت 9 صبح تعطيل شده بود.
منبع:ایلنا