بازگشت به صفحه اول

 

 
 

پاينده ايران

همايش آخرين دستاوردهاي كاوش هاي باستان شناسي در تنگ بلاغي امروز 30 ديماه در دانشگاه تربيت مدرس برگزار گرديد در اين همايش قرار بود نتيجه بررسي ها اعلام گردد و خبر آبگيري يا ادامه مطالعات  به استحضار حضار برسد جو جلسه نشان از نمايشي بودن ميداد لذا از همان آغاز با واكنشهاي برخي از حضار روبرو گرديد معترضين معتقد هستند كا آبگيري سد حتمي است و اين تيم نمايشي  براي عرض سپاسگزاري آمده است در حين برگزاري مراسم پلاكاردي  از سوي برخي حضار با مضمون سد سيوند را آبگيري نكنيد در جلوي درب محل برگزاري نصب گرديدكه پس از چند دقيقه توسط برخي افراد كنده شد اعلاميه هاي اعتراض نيز كه در حال پخش بودجمع آوري گرديد و بحث ميان موافقان و مخالفان در بيرون سالن در گرفت البته لحن برگزار كنندگان و مخالفان بسيار مودبانه بود اعتراضات بصورت پراكنده در درون و بيرون سالن ادامه داشت و يكي از مخالفان آبگيري كه ملبس به لباس بسيج بود در حال امضا گيري براي اعلام مخالفت براي آبگيري بود كه پارچه جمع آوري امضا ها از روي ميز جمع آوري گرديد برگزار كنندگان جلسه اجازه  صحبت به مخالفان را ندادند ولي آنچنان سخنانشان كم مايه و دستوري بود كه مخالفان  كه نمايندگي 35 سازمان مردم نهاد  و اعضا  جوان تمامي نيرو هاي ملي ايرا ن  بودند  كنترل سالن و سخنراني را در دست گرفتند قريب به يك ساعت   گفتگو ها ادامه يافت وضعيت به نحوي بود كه   برگزار كنندگان از اعلام قطعنامه سمينار پشيمان شدد و هم اكنون وضعيت آبگيري در حالت مبهمي بسر ميبرد مخالفان در خواست تعويق يكسال آبگيري را داشتند كا اين خواسته  نيز بدون پاسخ باقي ماند در نهايت پلا كاردها به معترضان پس داده شو و معترضان با خواندن سرود اي ايران از سالن خارج شدند

 
 
 
بازگشت به صفحه اول

رجوع به مطالب مشابه