بازگشت به صفحه اول

از ايلنا

 
 

براي چندمين بار در سال جاري
كارگران شركت كاشي سمند سمنان اعتصاب كردند
اين كارگران چندبن ماه است حقوق و مزايا نگرفته اند

سمنان- خبرگزاري كار ايران
كارگران شركت " كاشي سمند سمنان" به علت دريافت نكردن حقوق معوقه خود, براي چندمين بار دست به اعتصاب زدند.
دبير اجرايي خانه كارگر استان سمنان، در گفتگو با خبرنگار گروه كارگري ايلنا, افزود: بيش از 300 نفر از كارگران شركت كاشي سمند سمنان، به دليل دريافت نكردن حقوق شش ماهه خود از روز گذشته تا كنون دست از كار كشيده‌‏اند كه اعتصاب همچنان ادامه دارد.
"حسين طاهرزاده"، با اشاره به اينكه بيشترين درصد كارگران اعتصاب كننده شركت كاشي سمند سمنان را كارگران قراردادي تشكيل مي‌‏دهند، افزود‌‏: در سال گذشته و شهريور ماه سال‌‏جاري نيز كارگران اين شركت به علت عدم دريافت حقوق معوقه خود اعتصاب كرده بودند.
 
 
 
بازگشت به صفحه اول

رجوع به مطالب مشابه