|
كارگران معدن سنگرود به استقبال رييس جمهور عدالت محور رفته اند
اين كارگران مي خواهند 18 ماه گرسنگي را با رييس جمهور تقسيم كنند
تهران- خبرگزاري كار ايران كارگران معدن سنگرود گفتند: صدها كارگر اين معدن، پاي پياده به استقبال رييس جمهور عدالت محور مهرورز ميروند تا تنگدستي و گرسنگي 18 ماهه خود را كه ناشي از پرداخت نشدن حقوق ومزايا بوده با احمدي نژاد تقسيم كنند.
به گزارش خبرنگار گروه كارگري ايلنا, جمعي از كارگران معدن سنگرود افزودند: حضور رييسجمهور در استان گيلان و سفرايشان به شهر رودبار, بهانهاي براي بيان مستقيم مشكلات كارگران معدن سنگرود از جمله درخواست پرداخت 18 ماه حقوق معوقه و رفع مشكلات عديده معيشتي با رييس جمهور است. اين كارگران گفتند: در حالي با پاي پياده به ديدار رييس جمهور ميرويم كه طي سال گذشته، بارها براي بازگشايي معدن سنگرود و در خواست حقوق 18 ماهه، در مقابل دفتر رياست جمهوري و سازمان صنايع و معادن تجمع كرده بوديم. اين كارگران افزودند: دو ماه از بازگشايي معدن سنگرود توسط مدير عامل جديد ميگذرد, اما هنوز حقوق معوقه 18 ماهه كارگران پرداخت نشدهاست.
|