بازگشت به صفحه اول

از ايلنا

 
 

كارگران معدن سنگرود به استقبال رييس جمهور عدالت محور رفته اند
اين كارگران مي خواهند 18 ماه گرسنگي را با رييس جمهور تقسيم كنند

تهران- خبرگزاري كار ايران
كارگران معدن سنگرود گفتند: صدها كارگر اين معدن، پاي پياده به استقبال رييس جمهور عدالت محور مهرورز مي‌‏روند تا تنگدستي و گرسنگي 18 ماهه خود را كه ناشي از پرداخت نشدن حقوق ومزايا بوده با احمدي نژاد تقسيم كنند.

به گزارش خبرنگار گروه كارگري ايلنا, جمعي از كارگران معدن سنگرود افزودند: حضور رييس‌‏جمهور در استان گيلان و سفرايشان به شهر رودبار, بهانه‌‏اي براي بيان مستقيم مشكلات كارگران معدن سنگرود از جمله درخواست پرداخت 18 ماه حقوق معوقه و رفع مشكلات عديده معيشتي با رييس جمهور است.
اين كارگران گفتند: در حالي با پاي پياده به ديدار رييس جمهور مي‌‏رويم كه طي سال گذشته، بارها براي بازگشايي معدن سنگرود و در خواست حقوق 18 ماهه، در مقابل دفتر رياست جمهوري و سازمان صنايع و معادن تجمع كرده بوديم.
اين كارگران افزودند: دو ماه از بازگشايي معدن سنگرود توسط مدير عامل جديد مي‌‏گذرد, اما هنوز حقوق معوقه 18 ماهه كارگران پرداخت نشده‌‏است.

 
 
 
بازگشت به صفحه اول

رجوع به مطالب مشابه