|
نه سكوتيم كه سروديم
نه نشسته كه صعوديم
نه خموش و نه شكسته, نه به ذلت ,كه عموديم
زنان درد ,زنان رنج,زنان هق هق تنهايي,زنان عاشق آزادي
دركنارهمهمه
شلوغ خيابان بينهايت سياه شهر ,در كنار زخمهاي پنهان قلب هاي پرطپش من و تو ,وقت
ايستادن و نظاره كردن است ,نظاره به تو ,نظاره به من ,و به روز جهاني زن
فرقي
نميكندچه اسمي داشته باشيد.به هر حال روزگار غريبي است ,روزگاري كه براي بيان
واقعيت ها بايد فرياد زد ,روزگاري كه لشكر تباه و سياهي نميگذارد كه من و تو همديگر
را بشناسيم .روزگاري كه دشنه و دشنام نميگذارد من وتو به گذشته ,به حال و به آينده
نگاه كنيم و سرمون رو از افتخار به آسمون بسائيم .
اما واقعيت
حماسه بيداري و آگاهي زن ايراني كه زير ننگ و رياو عبا و عمامه ها جا نمي شود .
با نگاهي
به وضعيت كنوني جامعه و طغياني كه در وجود زنان و جوانان در جريان است بايد يكي
شويم و موج طغيان جامعه را به سيل بنيان كني تبديل كنيم و استبدادو نابرابري را بر
كنيم .
امسال نيز
به مانند سال قبل كه در پارك لاله و دانشجو غوقايي بر پا كرديم ميتوانيم فريادمان
را رساتر از قبل برسر مستبدان حاكم بر كشيم و روز 8مارس را به روز رهايي زن ايراني
مبدل كنيم . در 17 اسفند در تجمعهاتي پر شور نشان خواهيم داد كه زنان و جوانان
ايراني هيچگاه از پاي نخواهيم نشست و استبداد حاكم را با اعتراضات نفي خواهيم كرد
.زمان و مكان تجمع 8 مارس در روز 17 اسفند را متعاقبا به اطلاع همگان خواهيم رساند
.
انجمن
جوانان وبلاگ نويس در تهران
اسفند 85
gholeh501z@yahoo.com
http://javananweblognevis.blogfa.com
|