|
عضو کانون شوراي اسلامي کار خوزستان:
11 هزار كارگر كشت و صنعت نيشكر كارون 2 ماه است حقوق نگرفته اند
تهران- خبرگزاري كار ايران يك عضو كانون شوراي اسلامي كار استان خوزستان گفت: كارگران شركت كشت و صنعت نيشكر كارون، بيش از دو ماه است كه هيچگونه حقوقي را دريافت نكردهاند.
"مصطفي نظري", در گفت و گو با خبرنگار گروه كارگري ايلنا, گفت: كارخانه كشت و صنعت نيشكر كارون شوشتر در خوزستان حدود 7 هزار كارگر رسمي و 4 هزار كارگر قراردادي دارد كه به دليل نبود نقدينگي با بحران مواجه شده است. وي گفت: اين كارخانه زير مجموعه جهاد كشاورزي استان خوزستان است و از چندين هزار هكتار زمين براي كشت نيشكر برخوردار است. نظري افزود: كارفرما اعلام كرده كه در صورت تامين نقدينگي به ميزان كافي، حقوق كارگران به طور كامل پرداخت خواهد شد. وي تاكيد كرد: كارگران به دليل عدم دريافت حقوق طي ماههاي گذشته، به شدت با مشكل مالي مواجه هستند كه از مديريت كارخانه انتظار داريم اين موضوع را حل كند.
|