بازگشت به صفحه اول

 

 
 

دستگیر شدگان اول مه سقز در دادگاه تجدید نظر استان کردستان محاکمه شدند

محمود صالحی؛ جلال حسینی و محسن حکیمی از دستگیر شدگان اول ماه مه روز یکشنبه 20/12/85 همراه با وکیلشان محمد شریف در دادگاه حاضر شدند. قرار بود جلسه دادگاهی توسط قاضی مستوفی برگذار شود اما او را به مرخصی فرستاده بودند و صادقی جلسه دادگاهی را برگذار کرد
صادقی در هنگام دستگیری فعالين اول ماه مه سقز دادستان اين شهر بود و حکم بازداشت از طرف ایشان صادر شده بود و در زمان احکام صادر شده در مرحله دوم که محمود صالحی به چهار سال و جلال حسینی و محسن حکیمی و برهان دیوار گر هر کدام به دو سال محکوم شدند در آن زمان صادقی رئیس دادگاه سقز بود که آرا صادره از طرف ایشان صادر شد و حال امروز دستگیر شدگان را در شعبه 7 دادگاه تجدید نظر محاکمه میکند. صادقی در تمام مراحل از دستگیرى تا تجدید نظر حضور داشته است
دادگاه تجدید نظر با تاخیر ساعت 45/10 دقیقه پشت در های بسته برگذار شد. قرار است رای دادگاه بعدا اعلام گردد.
محاکمه فعالین کارگری اول ماه مه 83 سقز تا به حال مورد اعتراض گسترده فعالین و نهادهای کارگری، بشر دوست و سازمانها و احزاب چپ در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.

به نقل از سایت پیام 
 
 
بازگشت به صفحه اول

رجوع به مطالب مشابه