|
تاریخ : 23/12/85
شماره :234 – 85
به نام آزادی
به نام انسان و آزادی و با درود به تمامی کسانی
که قلبشان برای صلح ، دوستی ، آزادی ، عدالت و امنیت نوع بشر فارغ از رنگ ،
آئین ، زبان و نژاد می تپد.
اکنون که به جرم آزادی خواهی و دفاع از حقوق
مسلم انسان ها در غیر انسانی ترین شرایط در شکنجه گاه مخوف استبداد بسر می
بریم با امید به آینده و با عزمی راسخ و هر روز استوار تر از دیروز همراه و
همدل با تمامی کسانی که قلبشان به عشق و آبادانی این مرز پر گهر می تپد به
استقبال سال نو می رویم .
در شرایط حساس کنونی ، حاکمیت با ایجاد تفرقه
سعی در ضربه زدن به جنبش های آزادی خواهی دارد بجاست مبارزان راه آزادی با
ایمان به پیروزی و فردای آزاد با توان هر چه تمام تر در جهت تحقق آرمان های
والای ملت ستمدیده ایران بکوشند.
ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای تمامی هموطنان در
سراسر جهان امید است زندانیان سیاسی را که به امید باروری نهال سبز آزادی در
شوره زار طاعون زده استبداد پر پر شدند. و عزیزترین لحظه های زندگی خود را
هدیه نمودند.از یاد نبریم .
گر بین سان زیست باید پاک ، من چه ناپاکم اگر
نشانم از ایمان خود چون کوه یادگاری جاودانه بر تر از بی قبای خاک
زنده باد آزادی
کیوان رفیعی – ابوالفضل جهاندار
26/12/85 - شکنجه گاه 209 – اوین
Human Rights Activists in Iran
Hra.Iran@Gmail.Com
www.Hra-Iran.Blogfa.Com
Tel: 0031620720193
|