|
۳ نفر از متهمین پرونده تجمع معلمان به زندان اوین منتقل شدند
وكيل مدافع محمدتقي فلاحي، سيدمحمود باقري و
منتجبي، سه تن از متهمان پرونده تجمع معلمان مقابل مجلس شوراي اسلامي گفت: موكلانم
كه براي بازجويي به دادگاه انقلاب رفته بودند، بعد از بازجويي، به گفتهي
خانوادههايشان به زندان اوين منتقل شدند
منيژه محمدي به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: بنا بر
احضاريهاي كه از معاونت امنيت دادگاه انقلاب براي موكلانم آمده بود، به همراه
ديگر وكيل اين پرونده در دادسرا حاضر شديم اما اعلام كردند كه فقط كساني
كه احضاريه دارند ميتوانند وارد شوند و اجازه ورود وكلا را ندادند.
وي افزود: بعد از اينكه مراتب را به خانوادههاي موكلان اعلام كرديم، ساعت
۱۶
امروز اعلام شد كه با توجه به اينكه بازجويي به پايان نرسيده، موكلان امشب را
در دادسرا به سر خواهند برد و پس از يك ساعت به خانوادهي موكلان به طور
غيرمستقيم اطلاع داده شد كه آنها را به زندان اوين منتقل كردهاند.
محمدي گفت: فلاحي، باقري و منتجبي هر سه از خبرنگاران روزنامه قلم معلم هستند
كه براي تهيه گزارش از تجمع معلمان مقابل مجلس شوراي اسلامي حضور يافته بودند
|