|
نماينده کارگران مازندران:
كارگران بيمارستان امام سجاد رامسر از حداقل حقوق قانوني محرومند
اين كارگران تحت پوشش پيمانكاري به محض اعتراض، اخراج مي شوند
ساري- خبرگزاري كار ايران نماينده كارگران مازندران گفت: حدود 100 كارگر قراردادي بيمارستان امام سجاد (ع) رامسر از دريافت حداقل حقوق قانوني محروم هستند. "مرتضي پاكزاد"، در گفت و گو با خبرنگار گروه كارگري ايلنا, افزود: كارگران قراردادي بيمارستان امام سجاد ( ع ) رامسر كه از سوي شركت پيمانكاري جذب شدهاند در صورت اعتراض به دريافت حق و حقوق شان، بلافاصله از طرف كارفرما اخراج ميشوند. وي گفت: اين كارگران تا كنون نتوانسته اند از بن, حق عائلهمندي, حق مسكن و ساير مزايايي كه شوراي عالي كارمصوب كرده, بهرهمند شوند. نماينده كارگران مازندران افزود: از مسوولين مربوطه استان مازندران تقاضا داريم نسبت به وضعيت حقوق كارگران قراردادي بيمارستان امام سجاد (ع) رامسر بي تفاوت نباشند و در راستاي احقاق مطالبات آنها اقدام كنند .
|