بازگشت به صفحه اول

از ايلنا

 
 

نماينده کارگران مازندران: كارگران بيمارستان امام سجاد رامسر از حداقل حقوق قانوني محرومند
اين كارگران تحت پوشش پيمانكاري به محض اعتراض، اخراج مي شوند

ساري- خبرگزاري كار ايران
نماينده كارگران مازندران گفت‌‏: حدود 100 كارگر قراردادي بيمارستان امام سجاد (ع) رامسر از دريافت حداقل حقوق قانوني محروم هستند.
"مرتضي پاكزاد"، در گفت و گو با خبرنگار گروه كارگري ايلنا, افزود: كارگران قراردادي بيمارستان امام سجاد ( ع ) رامسر كه از سوي شركت پيمانكاري جذب شده‌‏اند در صورت اعتراض به دريافت حق و حقوق شان، بلافاصله از طرف كارفرما اخراج مي‌‏شوند.
وي گفت‌‏: اين كارگران تا كنون نتوانسته اند از بن, حق عائله‌‏مندي, حق مسكن و ساير مزايايي كه شوراي عالي كارمصوب كرده, بهره‌‏مند شوند.
نماينده كارگران مازندران افزود‌‏: از مسوولين مربوطه استان مازندران تقاضا داريم نسبت به وضعيت حقوق كارگران قراردادي بيمارستان امام سجاد (ع) رامسر بي تفاوت نباشند و در راستاي احقاق مطالبات آنها اقدام كنند .

 

 
 
بازگشت به صفحه اول

رجوع به مطالب مشابه