|
زحمتكشان و
كارگران ايراني مناسباتي نوين را ميطلبند
كارگران و جوانان ميهن !
با ياد و خاطره هماره
جاودان روز 11مي كه به روز جهاني كارگر شناخته شده است و با درود به تمامي
كارگراني كه در طي اين 28 سال اخير با رنج و خون و با كد يمين و عرق جبين براي
تهيه لقمه ناني با حفظ شرف و آبرو تلاش كردند ,ولي به خاطر سياسنهاي چپاولگرانه
حكام وقت بي هيچ پشتوانه اي زندگي را سپري نمودندو ما اكنون در مقابل كارگراني
كه راه اعتراض و مقاومت بارا پيش گرفتند سر تعظيم فرود ميآوريم و راه آنان را
گرامي ميداريم .
در اين روز خواسته
هاي كارگران يعني ,شغل مناسب و ثابت ,حقوق قابل قبول با سطح زندگي كنوني جامعه
,مسكن ,حق بيمه ودرمان ,بازنشستگي وآزادي و برابري را فرياد خواهيم زد .در حالي
كه نظام حاكم ميخواهد با كاناليزه كردن تجمعات روز جهاني كارگر ,اين حقوق را
ناديده گرفته و اينطور وانمود كند كه كارگران ايراني به جاي نان و شغل و مسكن
,سلاح اتمي ميخواهند !!!!!!!!!و براي حمايت از جنگ طلبي ملاها به خيابانها آمده
اند !
در حالي كه نه تنها
كارگران ,بلكه همه مردم ايران از خشونت و جنگ بيزارند و داشتن سلاح اتمي را
تاييد نميكنند.
ما در اينروز فرياد
خواهيم زد حق مسلم ما رسيدگي به حقوق انساني ما و آزادي است نه بمب اتم!!!
جوانا ن آزاده !
اكنون كارگران
ستمديده و زحمتكش ما دست ياري به سوي شما دراز كرده اند و براي سر دادن فرياد
آزادي و گرفتن حق مسلم خود از ظالمان حاكم دعوت به عمل مي آ وريم تا همگي باهم
بتوانيم مشت محكمي به سياستهاي غلط و دروغين و عوام فريبانه كارگزاران نظام زده
و نفرت و انزجار خود را از حاكمان ديني كه تنها در جهت تحميق مردم گام
برميدارند ابراز داشته واز حيثيت و شرافت كارگران محروم و زحمتكش دفاع نمائيم و
به جهانيان بفهمانيم كه اين كشور متعلق به آزداگان و فرهيختگان است نه به كساني
كه با ريا ودغل رهبرشان لباس مذهب ميپوشد و چفيه فلسطيني بر گردن مياندازد !
پس براي حمايت هر چه
بيشتر از كارگران زحمتكش ايران به پا خيزيم
ما انجمن جوانان
وبلاگ نويس تمامي مردم ايران بطور خاص جوانان و كارگران آزاده را دعوت ميكنيم
كه در روز جهاني كارگر بر عليه ستم و نابرابري حاكم فرياد آزدايخواهي و مساوات
سرميدهيم
انجمن جوانان وبلاگ نويس در تهران- 86
gholeh501z@yahoo.com
http://javanan-weblognevis.blogfa.com
|